Είμαι συνέχεια κουρασμένος, μήπως μου λείπει μαγνήσιο;

Οι κύριες πηγές μαγνησίου είναι τα δημητριακά οι ξηροί καρποί, θαλασσινά μύδια, κρέας και γαλακτοκομικά προιόντα.

Το μαγνήσιο είναι ένα βασικό μεταλλικό στοιχείο που παίζει πολλούς σημαντικούς ρόλους στο σώμα. Είναι ενεργοποιητής ενζύμων, ασκεί ευνοϊκές επιδράσεις στο νευρικό σύστημα αλλά και επιδρά άμεσα στούς μύες.

Τα οστά περιλαμβάνουν μεγάλες ποσότητες μαγνησίου. Ωστόσο η μικρή έλλειψη του είναι συνηθισμένη. Αντίθετα η βαριά έλλειψη του συμβαίνει μόνο σαν αποτέλεσμα κατάχρησης αλκοόλ η βαρειάς διάρροιας. Οι κύριες πηγές μαγνησίου είναι τα δημητριακά οι ξηροί καρποί, θαλασσινά μύδια, κρέας και γαλακτοκομικά προιόντα.

Μιά προσεκτική και ισοζυγισμένη δίαιτα εξασφαλίζει ικανές ποσότητες αυτού του σημαντικού ιχνοστοιχείου.

Διαβάστε επίσης


Μη χάσετε καμμία δημοσίευση!

Γραφτείτε στο NewsLetter του Care


Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα