Αερόμπικ με βαράκια

Πως γίνεται

Είναι πολύ καλός συνδυασμός της αερόβιας γύμνασης και της εξάσκησης με αντιστάσεις. Η ένταση της άσκησης κυμαίνεται στο 60 με 70% της μέγιστης καρδιακής συχνότητας και το βάρος των αλτήρων από ένα έως τρία κιλά. Εάν οι ασκούμενοι δεν βρίσκονται σε πολύ καλή φυσική κατάσταση, η προπόνηση χωρίζεται και αφιερώνονται συνήθως 20 λεπτά σε καθαρά αερόβια άσκηση και 15 με 20 λεπτά σε εξάσκηση με αλτήρες. Πάντως εάν υπάρχει η δυνατότητα από τους ασκούμενους, ο συνδυασμός έχει θετικότερα αποτελέσματα. Η προπόνηση πρέπει να γίνεται από έμπειρο γυμναστή, ώστε να εφαρμόζεται με ορθότητα και να προστατεύονται οι αθλούμενοι από προβλήματα όπως η υπερβολική καταπόνηση της καρδιάς και των αρθρώσεων, η πιθανή αύξηση της αρτηριακής πίεσης ( λανθασμένη χρήση αλτήρων ) και η πρόκληση μυϊκού πόνου – πιάσιμο – μετά την άσκηση. Η καλή προθέρμανση και η αποθεραπεία με έμφαση στις διατάσεις είναι απαραίτητες.

Τι επιτυγχάνεται

Με αυτό το συνδυασμό, όταν φυσικά εφαρμόζεται σωστά, επιτυγχάνονται επιπλέον καύση λιπαρών οξέων, μυϊκή σύσφιξη χωρίς υπέρμετρη αύξηση του όγκου ( πολλές επαναλήψεις με ελαφρούς αλτήρες ), αυξημένη θερμιδική καύση, λόγω της αντίστασης και πολύ καλή εκγύμναση του καρδιοαναπνευστικού συστήματος.

Διαβάστε επίσης


Μη χάσετε καμμία δημοσίευση!

Γραφτείτε στο NewsLetter του Care


Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα