Εμβολιο φυματιωσης | εσω μηνισκος συμπτωματα | ψωρα σκυλων | απονευρωση | στιλβωση | Ραχαιη | κεντρική κυάνωση

Δίαιτα: Προσαρμοσμένη στις δικές σας ανάγκες


Μπράβο τα κατάφερες και έχασες τόσα κιλά! Τι δίαιτα ακολούθησες; Θα τη δώσεις και σε μένα; Πρόκειται για μία φράση που ακούγεται πολύ συχνά μεταξύ φίλων και γνωστών, καθώς λίγο ή πολύ οι περισσότεροι έχουμε κατά καιρούς μπει στη διαδικασία της απώλειας βάρους. Ομως πόσο σωστό είναι να ακολουθούμε διαιτολόγια τρίτων, τις δίαιτες φωτοτυπία που κυκλοφορούν ή δίαιτες από περιοδικά που συχνά μάλιστα υπόσχονται την καύση του λίπους, την ενεργοποίηση του μεταβολισμού ή την απώλεια πολλών κιλών σε μικρό χρονικό διάστημα; Το Care δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά, που μάλλον απασχολούν τους περισσότερους.

Η λέξη εξατομίκευση δίνει την απάντηση στα ερωτήματα αυτά. Το διαιτολόγιο που πρέπει να ακολουθήσει ο καθένας, εάν βέβαια θέλει να χάσει τα περιττά κιλά με σωστό τρόπο και να μειώσει τις πιθανότητες της γρήγορης επανάκτησης του χαμένου βάρους, πρέπει να είναι εξατομικευμένο.

Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ενεργειακές ανάγκες, δεν έχουμε τις ίδιες διατροφικές προτιμήσεις και φυσικά δεν ακολουθούμε τον ίδιο τρόπο ζωής. Η δίαιτα, που ο όρος ουσιαστικά σημαίνει ό,τι τρώμε, πρέπει να είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες του ατόμου.

Δεν είναι εύκολο για κάποιον που δεν μπορεί να βάλει μπουκιά στο στόμα του το πρωί, να φάει γάλα με δημητριακά ή να πιει 1/2 ποτήρι πoρτοκαλάδα και να φάει ψωμί σίκαλης με cottage cheese!!!

Ούτε βέβαια είναι εύκολο να πεις σε κάποιον που έχει ωράριο 09:00 -17:00 να φάει οπωσδήποτε το κύριο γεύμα της ημέρας στις δύο το μεσημέρι και ενώ βρίσκεται στο χώρο εργασίας του. Και ας μην ξεχνάμε βέβαια ότι δεν είναι και πολλοί αυτοί που δουλεύουν οκτάωρο.

Επιπλέον άλλο πρόγραμμα πρέπει να ακολουθεί κάποιος που βρίσκεται καθισμένος σε ένα γραφείο για πολλές ώρες και άλλο κάποιος που περνάει το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας στο δρόμο ή στο σπίτι.

Ενα σωστό διατροφικό πρόγραμμα απώλειας βάρους πρέπει να σχεδιάζεται λαμβάνοντας υπόψη όλες τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει ο τρόπος ζωής και διατροφής ενός ατόμου. Πρέπει να βασίζεται τόσο στις διατροφικές επιλογές του κάθε ατόμου, όσο και στις ώρες στις οποίες μπορεί κάποιος να γευματίσει.

Επιπλέον ένα διαιτολόγιο το οποίο σε κάποιον έχει σαν αποτέλεσμα μία σταθερή και συνεχή απώλεια βάρους, σε κάποιον άλλο μπορεί να προκαλεί πολύ απότομη απώλεια βάρους, να μην κάνει διαφορά ή ακόμα και να προκαλεί αύξηση του βάρους.

Εάν βέβαια υπάρχουν και κάποια προβλήματα υγείας, τότε ένα μη-ενδεδειγμένο διαιτολόγιο μπορεί να εντείνει τα προβλήματα υγείας ή και να δημιουργήσει και νέα. Για παράδειγμα, εάν ένα άτομο, με αυξημένα επίπεδα χοληστερόλης, ακολουθήσει ένα πρόγραμμα το οποίο βασίζεται σε κρέας και σαλάτα, μπορεί να χάσει βάρος, αλλά τα επίπεδα της χοληστερόλης μπορεί όχι μόνο να μη μειωθούν αλλά και να αυξηθούν.

Αυτός είναι και ένας από τους κυριότερους λόγους που ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους πρέπει να σχεδιάζεται από εξειδικευμένους επιστήμονες και όχι από άτομα που παριστάνουν τους ειδικούς στα θέματα διατροφής.

Το εξατομικευμένο πρόγραμμα είναι ουσιαστικά "κομμένο και ραμμένο" στα μέτρα του καθενός. Περιέχει τις τροφές τις οποίες όντως θέλει κάποιος να καταναλώνει, και τα γεύματα της ημέρας είναι προγραμματισμένα κατά τέτοιο τρόπο που μπορεί να τα ακολουθήσει.

Επιπλέον περιέχει τις τροφές και τα φαγητά τα οποία μπορεί κάποιος να βρει ή να μαγειρέψει ή ακόμα και να πάρει έτοιμα. Δεν είναι λίγα τα φαινόμενα όπου διαιτολόγια που εμφανίζονται σε περιοδικά περιέχουν τροφές, τις οποίες είναι μάλλον δύσκολο να βρει κανείς. Αυτό οφείλεται στο ό,τι τα διαιτολόγια αυτά είναι απλά μετάφραση από άλλα ξένα περιοδικά που προτείνουν δίαιτες.

Αφήστε λοιπόν τη δίαιτα της φίλης σας, του φίλου σας, της εξαδέλφης σας ή αυτή που βρίσκεται στο ειδικό ένθετο του περιοδικού με το πρόγραμμα της TV και ακολουθήστε ένα διαιτολόγιο, το οποίο θα μπορέσετε να ακολουθήσετε και που θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος με σωστό τρόπο, χωρίς βέβαια να επιβαρύνετε και την υγεία σας.

Εγγραφή!
Για να λαμβάνετε κάθε μέρα όλα τα άρθρα του Care στο email σας, γραφτείτε στο NewsLetter του Care. Διαγραφή ανά πάσα στιγμή με ένα click.

Σχετικά άρθρα

/// ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα και οι αναγνώστες ενθαρρύνονται να σχολιάζουν τα άρθρα. Η ελεύθερη έκφραση και η διαφορετική άποψη είναι απολύτως σεβαστές στο Care, ωστόσο, θα πρέπει να γίνεται σεβαστή και η ελευθερία των άλλων. Δείτε τους όρους χρήσης.

 
/// ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Το Care αναπτύχθηκε με τεχνολογίες ανοιχτού λογισμικού. Περισσότερα εδώ.

Responsive web design
/// ΤΟ CARE ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ

Το Care διαθέτει responsive web design και είναι άμεσα συμβατό με τις περισσότερες φορητές συσκευές (smartphones, tablets), χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσετε κάποια mobile έκδοση.

Copyright 1997 - 2016 MediSign Ltd. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση άρθρου στο Internet με αναφορά (link) στο Care.
Άδεια Creative Commons Το Care.gr διατίθεται με την ακόλουθη άδεια Creative Commons. Ειδικοί όροι εδώ.