παθησεις δελτοειδή | πολφος δοντιου νεκρος | μαγνητικός αθρώσεων με marfan syndrome

Οταν η προπόνηση οδηγεί στην υπερκόπωση


Τον τελευταίο καιρό δε μένετε ευχαριστημένοι από τις προπονήσεις σας! Βάρη που σηκώνατε με ευκολία στο παρελθόν, τώρα σας δυσκολεύουν, ενώ σας συμβαίνει συχνά να πατάτε το στοπ στο διάδρομο πολύ πριν ολοκληρωθεί το πρόγραμμα που είχατε επιλέξει! Αναρωτιέστε που οφείλεται η μειωμένη σας επίδοση και ψάχνετε δικαιολογίες για να μην εγκαταλείψετε την προσπάθεια. Μην πανικοβάλλεστε! Μπορεί το σώμα σας να σας στέλνει σημάδια κόπωσης και να σας ζητά μία περίοδο χαλάρωσης για να ανακτήσει τη χαμένη του ενέργεια. Το σύνδρομο της υπερκόπωσης φαίνεται να απασχολεί πολλούς ασκούμενους, αφού ο υπέρμετρος ζήλος και οι απαιτήσεις για ένα καλλίγραμμο κορμί τους οδηγεί συχνά στις υπερβολές. To Flash care κάνει μια σύντομη αναφορά στα αίτια της υπερκόπωσης και στους τρόπους αντιμετώπισής της.

Τα αίτια της υπερκόπωσης

Η υπέρβαση της μέγιστης ανεκτής επιβάρυνσης και ο υψηλός όγκος έργου σε μέγιστη ένταση για μεγάλα χρονικά διαστήματα οδηγεί συχνά τον ασκούμενο στην υπερκόπωση. Τα κύρια συμπτώματα της υπερπροπόνησης είναι η αυξημένη τάση για λανθασμένες κινήσεις, η μείωση της ικανότητας συγκέντρωσης, ο υπερβολικός εκνευρισμός και οι μειωμένες φυσικές δυνατότητες (ταχύτητα, δύναμη, αντοχή).

Η απουσία της αποκατάστασης μετά το τέλος της προπόνησης και ο λανθασμένος προγραμματισμός των προπονήσεων συμβάλλουν επίσης στην εμφάνιση του συνδρόμου υπερκόπωσης. Ο οργανισμός χρειάζεται ξεκούραση, προκειμένου να μπορέσει να ανταποκριθεί στο φορτίο της επόμενης προπόνησης.

Η γρήγορη επανένταξη του ασκούμενου στον αθλητικό χώρο μετά από έναν τραυματισμό και οι αυξημένες απαιτήσεις του γυμναστή αποτελούν συχνή αιτία υπερκόπωσης του αθλητή. Ο ασκούμενος πρέπει να ενταχθεί προοδευτικά στο προπονητικό του πρόγραμμα, χωρίς να βιαστεί να κερδίσει το χρόνο που έχασε κατά τη διάρκεια της αποκατάστασης του.

Τρόποι πρόληψης του συνδρόμου της υπερκόπωσης

Για την αποφυγή μιας τέτοιας δυσάρεστης κατάστασης, ο γυμναστής πρέπει να γνωρίζει τα όρια αντοχής του αθλητή του, οφείλει να λαμβάνει πάντοτε υπ’ όψιν του την ψυχική και σωματική κατάσταση του ασκούμενου, καθώς επίσης και τις συνθήκες περιβάλλοντος κάτω από τις οποίες γυμνάζεται.

Κάθε ασκούμενος αποτελεί μια ατομική οντότητα, που λειτουργεί διαφορετικά από οποιαδήποτε άλλη. Γι ‘αυτό η προπόνηση του κάθε ατόμου πρέπει να είναι εξατομικευμένη και να ανταποκρίνεται στις προσωπικές του απαιτήσεις και ανάγκες.

Η συστηματική άσκηση πρέπει να συνοδεύεται από την κατάλληλη διατροφή και τη σωστή ενυδάτωση του οργανισμού. Πριν λοιπόν από κάθε σας προπόνηση, θυμηθείτε να προστατεύετε το σώμα σας ακολουθώντας τις βασικές αρχές των προπονητικών προγραμματων (εξειδίκευση, προοδευτική επιβάρυνση) και τις συμβουλές ενός έμπειρου καθηγητή φυσικής αγωγής.

Εγγραφή!
Για να λαμβάνετε κάθε μέρα όλα τα άρθρα του Care στο email σας, γραφτείτε στο NewsLetter του Care. Διαγραφή ανά πάσα στιγμή με ένα click.

Σχετικά άρθρα

/// ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα και οι αναγνώστες ενθαρρύνονται να σχολιάζουν τα άρθρα. Η ελεύθερη έκφραση και η διαφορετική άποψη είναι απολύτως σεβαστές στο Care, ωστόσο, θα πρέπει να γίνεται σεβαστή και η ελευθερία των άλλων. Δείτε τους όρους χρήσης.

 
/// ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Το Care αναπτύχθηκε με τεχνολογίες ανοιχτού λογισμικού. Περισσότερα εδώ.

Responsive web design
/// ΤΟ CARE ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ

Το Care διαθέτει responsive web design και είναι άμεσα συμβατό με τις περισσότερες φορητές συσκευές (smartphones, tablets), χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσετε κάποια mobile έκδοση.

Copyright 1997 - 2016 MediSign Ltd. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση άρθρου στο Internet με αναφορά (link) στο Care.
Άδεια Creative Commons Το Care.gr διατίθεται με την ακόλουθη άδεια Creative Commons. Ειδικοί όροι εδώ.