Πόσο συχνά τρώτε ψάρι;

Αλλά και οι μικρές ποσότητες λίπους που περιέχουν αποτελούνται κυρίως από πολυακόρεστα λιπαρά που ΔΕΝ αποτελούν παράγοντες αρτηριοσκλήρωσης.

Το ψάρι, ειδικά όταν μαγειρεύεται βραστό ή ψητό, αποτελεί μια από τις καλύτερες συνήθειες για τη διατροφή μας. Επιπρόσθετα, η συχνή λήψη ψαριού θεωρείται οτι ελαττώνει τη θνητότητα από στεφανιαία νόσο.

Τα ψάρια είναι θρεπτικά και έχουν μικρές ποσότητες λίπους (σε αντίθεση με το κρέας). Αλλά και οι μικρές ποσότητες λίπους που περιέχουν αποτελούνται κυρίως από πολυακόρεστα λιπαρά που ΔΕΝ αποτελούν παράγοντες αρτηριοσκλήρωσης.

Τα ψάρια αποτελούν πηγή πολύτιμων συστατικών για τον οργανισμό, όπως ιώδιο, χαλκό, σίδηρο και βιταμίνη Β. Οταν μαγειρεύονται με τα κόκκαλα παρέχουν επίσης ασβέστιο και φωσφόρο.

Οι ευεργετικές συνέπειες της διατροφής με ψάρια αποδίδονται στο εικοσιπεντανοϊκό οξύ και τα 3-Ωμέγα λιπαρά που περιέχουν. Μακροχρόνιες μελέτες δείχνουν οτι μειώνονται τα λιπίδια του αίματος και ελαττώνεται η θνητότητα από στεφανιαία νόσο.

Διαβάστε επίσης


Μη χάσετε καμμία δημοσίευση!

Γραφτείτε στο NewsLetter του Care


Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα