Δεν είναι όλα τα δημητριακά πρωινού ίδια

Τρώγοντας ένα μπολ με δημητριακά πρωινού μπορεί να είναι εξίσου ανθυγιεινό με το να τρώει κάποιος πέντε μπισκότα με σοκολάτα, σύμφωνα με έρευνα του βρετανικού οργανισμού The Food Commission, καθώς πολλά από αυτά περιέχουν πολύ ζάχαρη, πολλά κορεσμένα λιπαρά και μικρή περιεκτικότητα σε διαιτητικές (φυτικές) ίνες.

Τα δημητριακά τα οποία φαίνεται να αποτελούν την καλύτερη επιλογή είναι εκείνα τα οποία είναι ολικής άλεσης και παράλληλα δεν περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης, σοκολάτας κτλ, όπως είναι οι νιφάδες από σιτάρι ολικής άλεσης ή το μούσλι.

Μάλιστα το ψωμί είναι πολύ προτιμότερο από κάποια δημητριακά πρωινού καθώς μπορεί να περιέχει ακόμα και τετραπλάσια ποσότητα διαιτητικών ινών και φυσικά πολύ λιγότερη ζάχαρη και λιπαρά.

Από τη μεριά τους οι εταιρίες που παρασκευάζουν τα δημητριακά, υποστηρίζουν ότι τα προϊόντα τους φέρουν όλες τις απαραίτητες διατροφικές πληροφορίες στη συσκευασία τους (πίνακα συστατικών, διατροφική και θερμιδική αξία) και η τελική επιλογή είναι στον καταναλωτή.

Διαβάστε επίσης


Μη χάσετε καμμία δημοσίευση!

Γραφτείτε στο NewsLetter του Care


Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα