τι είναι η ρετινόλη | δυσπλασια τραχηλου | αμαρτωμα | 2ου βαθμου κολποκοιλιακο 2 | σκωληκοειδιτιδα κοπρανα

Οδηγίες για ασφαλή και ωφέλιμη άσκηση


1. Η άσκηση να γίνεται μόνο όταν το άτομο νιώθει απόλυτα καλά στην υγεία του. Ακόμα και μετά από ένα κοινό κρυολόγημα θα πρέπει κανείς να κάνει υπομονή τουλάχιστον δύο ημέρες μετά την υποχώρηση των συμπτωμάτων για να αρχίσει πάλι να ασκείται.

2. Η άσκηση να γίνεται τουλάχιστον 2 ώρες μετά από ένα γεύμα. Στη διάρκεια της λειτουργίας της πέψης η αιμάτωση των σπλάχνων είναι αυξημένη, γεγονός που ελαττώνει την αιματική ροή προς τους σκελετικούς μύες. Ετσι είναι συχνή η εμφάνιση κραμπών ή ακόμη και λιποθυμικών επεισοδίων κατά την άσκηση αμέσως μετά το γεύμα (ελλιπής αιμάτωση).

3. Θα πρέπει να αποφεύγεται η άσκηση σε ακραίες κλιματολογικές συνθήκες. Η ενδυμασία θα πρέπει να είναι κατάλληλη για την θερμοκρασία που επικρατεί και τα υποδήματα προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες του στίβου και του αγωνίσματος.

4. Πριν από την κύρια άσκηση θα πρέπει να προηγείται επαρκής προθέρμανση, ενώ στο τέλος να ακολουθεί ένα χρονικό διάστημα 5 - 10 λεπτών αποθεραπείας.

5. Η ένταση της άσκησης θα πρέπει να είναι προοδευτικά αυξανόμενη. Ο αθλούμενος θα πρέπει να γνωρίζει τα προσωπικά του όρια και να μην τα εξαντλεί.

6. Η άσκηση για να έχει ωφέλιμα αποτελέσματα πρέπει να έχει συγκεκριμένη ένταση, διάρκεια και συχνότητα και να είναι συγκεκριμένου τύπου, παράγοντες που εξαρτώνται από την γενική κατάσταση του οργανισμού του ατόμου. Ο ιατρικός έλεγχος και η συμβουλή του γυμναστή είναι απαραίτητες για να σταθμιστούν σωστά αυτοί οι παράγοντες. Γενικά για τα υγιή άτομα η άσκηση καλό είναι να διαρκεί 30 - 40 λεπτά, να διατηρεί την καρδιακή συχνότητα 60% - 85% αυξημένη σε σχέση με την καρδιακή συχνότητα ηρεμίας. Η προπόνηση πρέπει να επαναλαμβάνεται 3 - 4 φορές την εβδομάδα, για τη διατήρηση των ωφέλιμων αποτελεσμάτων της άσκησης.

Εγγραφή!
Για να λαμβάνετε κάθε μέρα όλα τα άρθρα του Care στο email σας, γραφτείτε στο NewsLetter του Care. Διαγραφή ανά πάσα στιγμή με ένα click.

Σχετικά άρθρα

/// ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα και οι αναγνώστες ενθαρρύνονται να σχολιάζουν τα άρθρα. Η ελεύθερη έκφραση και η διαφορετική άποψη είναι απολύτως σεβαστές στο Care, ωστόσο, θα πρέπει να γίνεται σεβαστή και η ελευθερία των άλλων. Δείτε τους όρους χρήσης.

 
/// ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Το Care αναπτύχθηκε με τεχνολογίες ανοιχτού λογισμικού. Περισσότερα εδώ.

Responsive web design
/// ΤΟ CARE ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ

Το Care διαθέτει responsive web design και είναι άμεσα συμβατό με τις περισσότερες φορητές συσκευές (smartphones, tablets), χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσετε κάποια mobile έκδοση.

Copyright 1997 - 2016 MediSign Ltd. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση άρθρου στο Internet με αναφορά (link) στο Care.
Άδεια Creative Commons Το Care.gr διατίθεται με την ακόλουθη άδεια Creative Commons. Ειδικοί όροι εδώ.