ψειρες εφηβαιου | παραπληγια | τρανς λιπαρά οξέα | γαστριτιδα | εξω μηνισκος | τι να κανω για να φυγει το στιγμα

Αερόβια άσκηση και υπέρταση



H άσκηση συμβάλλει στη διατήρηση της αρτηριακής πίεσης σε φυσιολογικά επίπεδα, ανεξάρτητα από την ηλικία, το σωματικό βάρος και το φύλο του ασκούμενου. Σ' αυτό το συμπέρασμα κατέληξαν επιστήμονες από το Tulane University School, οι οποίοι δημοσίευσαν την έρευνα τους στο περιοδικό Annals of Internal Medicine.

Οι ερευνητές μάλιστα επισημαίνουν πως όλα τα είδη της αερόβιας άσκησης έχουν θετική συμβολή στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, χωρίς ο ασκούμενος να είναι υποχρεωμένος να γυμνάζεται με κάποιο συγκεκριμένο τρόπο.

Επομένως το περπάτημα, το τρέξιμο, το ποδήλατο ή το κολύμπι, καθώς και άλλα αερόβια αθλήματα αποτελούν σωστές επιλογές για τα άτομα που θέλουν να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής τους και να αντιμετωπίσουν προβλήματα υπέρτασης, χοληστερίνης και παχυσαρκίας.

Η άσκηση μπορεί να πραγματοποιηθεί παράλληλα με την λήψη φαρμακευτικής αγωγής, αρκεί βέβαια να το έχει υποδείξει ο γιατρός. Στην συνέχεια ο γυμναστής που θα αναλάβει την εκγύμναση ενός υπερτασικού ατόμου πρέπει να είναι γνώστης της κατάστασης, προκειμένου να διαμορφώσει ένα κατάλληλο πρόγραμμα, προσαρμοσμένο στις ανάγκες του.

Για καλύτερη αντιμετώπιση της υπέρτασης, η άσκηση πρέπει να συνδυαστεί με μια κατάλληλη διατροφή και με την αλλαγή κάποιων ανθυγιεινών συνηθειών, όπως το κάπνισμα και το αλκοόλ.

Οι επιστήμονες πραγματοποίησαν έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 2419 άτομα τα οποία είχαν υψηλή αρτηριακή πίεση και ήταν αγύμναστα. Τους ζητήθηκε να εκτελέσουν αερόβια άσκηση, διάρκειας 20-30 λεπτών, τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα.

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν μείωση της αρτηριακής πίεσης των ασκούμενων και βελτίωση της φυσικής τους κατάστασης. Μάλιστα η πλειοψηφία αυτών κατάφερε να χάσει και βάρος κατά τη διάρκεια του τεστ.

Οι επιστήμονες λοιπόν θεωρούν αναγκαία την συμμετοχή όλων μας σε ένα πρόγραμμα γυμναστικής διάρκειας μισής ώρα και συχνότητας τεσσάρων φορών την εβδομάδα.

Εγγραφή!
Για να λαμβάνετε κάθε μέρα όλα τα άρθρα του Care στο email σας, γραφτείτε στο NewsLetter του Care. Διαγραφή ανά πάσα στιγμή με ένα click.

Σχετικά άρθρα

/// ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα και οι αναγνώστες ενθαρρύνονται να σχολιάζουν τα άρθρα. Η ελεύθερη έκφραση και η διαφορετική άποψη είναι απολύτως σεβαστές στο Care, ωστόσο, θα πρέπει να γίνεται σεβαστή και η ελευθερία των άλλων. Δείτε τους όρους χρήσης.

 
/// ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Το Care αναπτύχθηκε με τεχνολογίες ανοιχτού λογισμικού. Περισσότερα εδώ.

Responsive web design
/// ΤΟ CARE ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ

Το Care διαθέτει responsive web design και είναι άμεσα συμβατό με τις περισσότερες φορητές συσκευές (smartphones, tablets), χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσετε κάποια mobile έκδοση.

Copyright 1997 - 2016 MediSign Ltd. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση άρθρου στο Internet με αναφορά (link) στο Care.
Άδεια Creative Commons Το Care.gr διατίθεται με την ακόλουθη άδεια Creative Commons. Ειδικοί όροι εδώ.