Προστατέψτε τα μάτια σας με βιταμίνη Ε

Πηγές της βιταμίνης Ε είναι τα φυτικά έλαια, τα αυγά, τα ψάρια, τα φυλλώδη λαχανικά και τα δημητριακά.

Οι ειδικοί υποστηρίζουν οτι η βιταμίνη Ε εξουδετερώνει τη δράση των ελεύθερων ριζών και προστατεύει την όραση.

Σύμφωνα με σχετικές έρευνες, παρατηρήθηκε ότι τα άτομα που είχαν υψηλά ποσοστά βιταμίνης Ε στο αίμα τους είχαν 50% λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν καταρράκτη, σε σύγκριση με όσους είχαν χαμηλότερα ποσοστά βιταμίνης Ε.

Πηγές της βιταμίνης Ε είναι τα φυτικά έλαια, τα αυγά, τα ψάρια, τα φυλλώδη λαχανικά και τα δημητριακά.

Διαβάστε επίσης


Μη χάσετε καμμία δημοσίευση!

Γραφτείτε στο NewsLetter του Care


Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα