Καφεϊνη, το διεγερτικό σας

Η καφεϊνη μας ξυπνάει έχοντας την ιδιότητα να αυξάνει τους ρυθμούς της καρδιάς και τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης. Κατηγορείται όμως για στομαχικές διαταραχές, πονοκεφάλους και αϋπνίες.

Καφεϊνη δεν έχει μόνο ο καφές. Υπάρχει και στο τσάι και στα αναψυκτικά τύπου ‘κόλα’. Τέτοια αναψυκτικά μάλιστα, αποτελούν βασική πηγή καφεϊνης, όχι μόνο για ενήλικες αλλά και παιδιά. Η μείωση θα πρέπει να γίνει σταδιακά. Αρκεστείτε σε δύο φλιτζάνια καφέ ημερεσίως. Εάν όμως καταναλώνετε και τσάι ή αναψυκτικά φροντίστε να φτιάχνετε τον καφέ σας μισό ‘κανονικό’ και μισό ντεκαφεϊνέ. Οσον αφορά τα υπόλοιπα ροφήματα της ημέρας, αυτά μπορούν να είναι χυμοί ή αναψυκτικά χωρις καφεϊνη (ανθρακούχο νερό, πορτοκαλάδα, λεμονάδα).

Διαβάστε επίσης


Μη χάσετε καμμία δημοσίευση!

Γραφτείτε στο NewsLetter του Care


Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα