Δημητριακά βρώμης και βιταμίνη Ε για πιο υγιή αγγεία

Η κατανάλωση ενός επιδόρπιου που περιέχει νιφάδες βρώμης ή η πρόσληψη βιταμίνης Ε μετά από ένα γεύμα πλούσιο σε λίπη, μπορεί να προλαμβάνει τις αρνητικές επιδράσεις του λίπους στα αγγεία. Τα αποτελέσματα αυτά προκύπτουν από έρευνα του πανεπιστημίου του Γιέιλ που δημοσιεύεται στο τελευταίο τεύχος του επιστημονικού περιοδικού προληπτικής ιατρικής, American Journal of Preventive Medicine.

Πενήντα άτομα που πήραν μέρος στην έρευνα, (25 άνδρες και 25 γυναίκες) χωρίς προηγούμενα καρδιαγγειακά προβλήματα, ήπιαν ένα μιλκσέικ το οποίο περιείχε 50 γραμμάρια λίπους. Μετά το μιλκσέικ ακολούθησε ένα μπολ με δημητριακά βρώμης, 800IU βιταμίνης Ε ή 1 μπολ με δημητριακά σίτου τα οποία λειτούργησαν ως πλασέμπο.

Στις περιπτώσεις της βρώμης και της βιταμίνης Ε η αγγειακή λειτουργία δεν παρουσίασε καμία μείωση παρά τη μεγάλη πρόσληψη λίπους από το μιλκσέικ. Αντίθετα με τα δημητριακά σίτου, η αγγειακή λειτουργία σημείωσε αισθητή μείωση λόγω της μεγάλhς πρόσληψης λίπους.

Ενα μπολ λοιπόν με δημητριακά βρώμης ή 800IU (διεθνείς μονάδες) βιταμίνης Ε, θεωρούνται αρκετά για να βοηθήσουν στην καλύτερη ροή του αίματος, η οποία δυσχεραίνεται μετά από την κατανάλωση ενός γεύματος πλούσιο σε λίπους.

Διαβάστε επίσης


Μη χάσετε καμμία δημοσίευση!

Γραφτείτε στο NewsLetter του Care


Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα