Το ΚΕΠKΑ στο πλευρό του Ελληνα καταναλωτή

Περισσότερες από 10.000 υποθέσεις διεκπεραίωσε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) κατά τη χρονιά που πέρασε. Οι περισσότερες υποθέσεις αφορούσαν προβλήματα καταναλωτών με εμπορικά καταστήματα, ενώ σημαντικός ήταν ο αριθμός και των υποθέσεων που αφορούσαν τις συναλλαγές των πολιτών με τις εταιρείες του ευρύτερου δημόσιου τομέα (ΔΕΗ, ΟΤΕ κλπ).

Τα παραπάνω τόνισε ο διευθυντής του Κέντρου, Γιάννης Σιδηρόπουλος, σε συνέντευξη Τύπου που δόθηκε με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας των Δικαιωμάτων του Καταναλωτή, στις 15 Μαρτίου. Η επεξεργασία των στοιχείων του ΚΕΠΚΑ, σύμφωνα με τον κ. Σιδηρόπουλο δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί, ωστόσο επισήμανε ότι κατά το 2000 το Κέντρο δέχτηκε πολλές καταγγελίες από καταναλωτές με προβλήματα που είχαν στις συναλλαγές τους με εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, με υπηρεσίες νέας τεχνολογίας και με κέντρα αδυνατίσματος.

Για την τελευταία μάλιστα κατηγορία το ΚΕΠΚΑ προχώρησε στην κατάθεση συλλογικής αγωγής εναντίον γνωστού κέντρου αδυνατίσματος, η οποία ωστόσο δεν έφτασε στις αίθουσες των δικαστηρίων καθώς υπήρξε συμβιβασμός και το πρόβλημα λύθηκε. Για το 2001 το ΚΕΠΚΑ έχει επικεντρώσει τις προσπάθειές του σε δύο άξονες δράσης: στην εκπαίδευση δασκάλων και καθηγητών σε θέματα καταναλωτικής, περιβαλλοντικής και διατροφικής αγωγής καθώς και στην επικοινωνία με τη νεολαία μέσω ενός καλά οργανωμένου δικτυακού τόπου.

Στους στόχους του ΚΕΠΚΑ είναι και η προάσπιση των οκτώ δικαιωμάτων του καταναλωτή και αφορούν την υγεία και ασφάλεια, το δικαίωμα της αποζημίωσης, της ενημέρωσης, της συνεχούς εκπαίδευσης, της συμμετοχής, της επιλογής, της προστασίας των οικονομικών συμφερόντων και το δικαίωμα του υγιεινού περιβάλλοντος. Μάλιστα με την ευκαιρία του εορτασμού της 15ης Μαρτίου το Κέντρο διοργανώνει εκδήλωση που αφορά τα δικαιώματα ενημέρωσης και συνεχούς εκπαίδευσης, με θέμα “Παιδεία και Προστασία του Καταναλωτή”.

Διαβάστε επίσης


Μη χάσετε καμμία δημοσίευση!

Γραφτείτε στο NewsLetter του Care


Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα