ΚΕΠΚΑ: Ο Ελληνας καταναλωτής και οι καταναλωτικές οργανώσεις

Αρνητικοί εμφανίζονται, στην πλειοψηφία τους, οι Έλληνες στην εγγραφή τους σε κάποια από τις ενώσεις καταναλωτών που έχουν δημιουργηθεί στη χώρα, αν και δηλώνουν ότι τις εμπιστεύονται και πιστεύουν ότι…

Continue ReadingΚΕΠΚΑ: Ο Ελληνας καταναλωτής και οι καταναλωτικές οργανώσεις

Ολο και περισσότεροι δήμοι για το πρόγραμμα Βοήθεια στο Σπίτι

Πεντακόσιες ογδόντα νέες αιτήσεις έχουν υποβληθεί ήδη στο υπουργείο Υγείας-Πρόνοιας από ισάριθμους δήμους της χώρας, για ένταξή τους στο πρόγραμμα ''Βοήθεια στο σπίτι''. Αναμένεται ότι ο συνολικός αριθμός των νέων…

Continue ReadingΟλο και περισσότεροι δήμοι για το πρόγραμμα Βοήθεια στο Σπίτι

Πάμε να Μάθουμε: Εκπαιδευτική εκστρατεία της UNICEF στο Αφγανιστάν

Σε εξέλιξη βρίσκεται μεγάλη εκστρατεία της UNICEF με τίτλο ''Πάμε να Μάθουμε'' που έχει ως σκοπό να ενθαρρύνει την εγγραφή των παιδιών του Αφγανιστάν στο σχολείο ύστερα από μακροχρόνια διακοπή…

Continue ReadingΠάμε να Μάθουμε: Εκπαιδευτική εκστρατεία της UNICEF στο Αφγανιστάν

Σινεμά ο παράδεισος για τις καπνοβιομηχανίες

Οι καπνοβιομηχανίες χρησιμοποιούν τη βιομηχανία του κινηματογράφου του Hollywood για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους μέσω της μεγάλης οθόνης και μέχρι να ληφθούν μέτρα για την απαγόρευση της διαφήμισης των…

Continue ReadingΣινεμά ο παράδεισος για τις καπνοβιομηχανίες

Ο μεταβολισμός

Ένα γεροδεμένο νεαρό άλογο που καλπάζει αποτελεί το σύμβολο της έκφρασης της δύναμης που συναρπάζει, αλλά συγχρόνως παρέχει και τη μαγεία της κίνησης και την αισθητική απόλαυση του ωραίου. Αν…

Continue ReadingΟ μεταβολισμός