Η δουλειά στο σπίτι παχαίνει

Όσοι από εσάς εργάζεστε στο σπίτι, συνήθως βρίσκεστε αντιμέτωποι με ένα πρόβλημα! Αυτό είναι το ψυγείο σας, το οποίο σας προκαλεί σε μικρές και πολλαπλές επιδρομές.

Τα άτομα που δουλεύουν στην κατοικία τους έχουν περισσότερες πιθανότητες να αποκτήσουν παραπανίσια κιλά συγκριτικά με αυτούς που στεγάζονται σε επαγγελματικό χώρο. Οι λιχουδιές αποτελούν πειρασμό, που δεν είναι εύκολο να αντισταθεί κανείς και μάλιστα όταν δουλεύει κιόλας.

Το γλυκό που υπάρχει δίπλα στο κομπιούτερ σας και τα snacks που κοσμούν το γραφείο σας είναι μια κακή συνήθεια που σας προσθέτει κιλά. Υπάρχουν όμως κάποιες χρήσιμες συμβουλές, για την αποφυγή του τσιμπολογήματος και των συχνών επισκέψεων στο ψυγείο.

Σίγουρα κατά τη διάρκεια της εργασίας σας κάνετε διαλείμματα. Φροντίστε λοιπόν το χρονικό αυτό διάστημα να κινείτε το σώμα σας και όχι… το στόμα σας.

Μην κατευθυνθείτε απευθείας στην κουζίνα για καφέ και για κουλούρι άλλα επιδιώξτε να κάνετε μερικές ασκήσεις για να ξεπιαστείτε και να χαλαρώσετε από την ένταση και το στρες.

Περπατήστε στο διάδρομο του σπιτιού ή ανεβοκατεβείτε σκάλες για να κάψετε λίγες θερμίδες αντί να βάλετε. Προγραμματίστε καθημερινά μια σειρά ασκήσεων μικρής διάρκειας και προσπαθήστε να τις τηρείτε.

Αποφύγετε τα γρήγορα γεύματα και μην τρώτε καθώς δουλεύετε. Οταν τρώτε μηχανικά ο οργανισμός δεν αντιλαμβάνεται την ποσότητα που καταναλώνετε αλλά ούτε και το πότε χορτάσατε.

Δώστε στον εαυτό σας τουλάχιστον μισή ώρα για να ετοιμάσετε ένα γεύμα, να κάτσετε στο τραπέζι και να απολαύσετε την γεύση του.

Αν ήσασταν σε ένα γραφείο περιτριγυρισμένο με ανθρώπους, θα είχατε την δυνατότητα να μιλήσετε μαζί τους και να μην ασχοληθείτε καθόλου με το φαγητό. Η μοναξιά όμως του σπιτιού σας προκαλεί μια συνεχή αίσθηση πείνας. Καλέστε έναν συνεργάτη για να δουλέψετε μαζί ή ασχοληθείτε με το κατοικίδιο ζώο σας. Μ’αυτόν τον τρόπο δε θα πλησιάζετε τόσο συχνά το ψυγείο σας.

Χωρίς λοιπόν ιδιαίτερη προσπάθεια, θα μπορέσετε να αντισταθείτε στις περιττές θερμίδες και να διατηρήσετε το βάρος σας σε φυσιολογικά επίπεδα.


Μη χάσετε καμμία δημοσίευση!

Γραφτείτε στο NewsLetter του Care


Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα