Κινέζικα για τους καταναλωτές οι διατροφικές πληροφορίες

Οι καταναλωτές δυσκολεύονται να κατανοήσουν τις περισσότερες αρχές της διατροφής και συναντούν ιδιαίτερη δυσκολία να υπολογίσουν τη διατροφική αξία των τροφίμων, από τους πίνακες που φέρουν οι συσκευασίες. Τα αποτελέσματα αυτά προκύπτουν από τη βρετανική έρευνα “eat smart”, μία από τις μεγαλύτερες έρευνες που μελετούν τη συμπεριφορά του καταναλωτή απέναντι στην υγιεινή διατροφή.

Περισσότεροι από 750 άνθρωποι, από τους 1000 που πήραν μέρος στην έρευνα, δεν καταλαβαίνουν την έννοια της Συνιστώμενης Ημερήσιας Πρόσληψης (ΣΗΠ), όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει σε τι ποσά είναι απαραίτητα τα θρεπτικά συστατικά σε καθημερινή βάση και βρίσκεται στα περισσότερα συσκευασμένα τρόφιμα που φέρουν διατροφικές πληροφορίες.

Το 93% των καταναλωτών συμφωνούν ότι η κατανόηση της διατροφικής πληροφορίας που παρέχεται στις συσκευασίες τροφίμων είναι δυσνόητη, ενώ το 68% των ανθρώπων δε γνωρίζει το ποσοστό λίπους στο ημίπαχο γάλα.

Τους άνδρες μάλιστα φαίνεται να τους απασχολεί ακόμα λιγότερο το αν η διατροφή που ακολουθούν είναι υγιεινή. Το ποσοστό των ανδρών που ασχολείται φτάνει το 53%, ενώ στις γυναίκες το αντίστοιχο ποσοστό φτάνει το 63%.

Ο βρετανικός οργανισμός για θέματα διατροφής, British Nutrition Foundation, αναφέρει ότι χρειάζεται περισσότερη έρευνα προκειμένου να γίνει γνωστό το τι βρίσκουν χρήσιμο οι καταναλωτές στους πίνακες τροφίμων.

Διαβάστε επίσης


Μη χάσετε καμμία δημοσίευση!

Γραφτείτε στο NewsLetter του Care


Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα