Οι καλύτερες πηγές ασβεστίου

Οι καλύτερες φυσικές πηγές ασβεστίου είναι τα γαλακτοκομικά προϊόντα και τα ενισχυμένα με ασβέστιο τρόφιμα και ποτά. Τα στοιχεία αυτά αναφέρονται σε άρθρο ερευνητών από την Εθνική Επιτροπή Γαλακτοκομικών Προϊόντων των ΗΠΑ και δημοσιεύονται στο τεύχος Απριλίου του επιστημονικού περιοδικού Journal of the American College of Nutrition.

Η σπουδαιότητα του ασβεστίου για τον οργανισμό αλλά η χαμηλή πρόσληψή του, που παρατηρείται στον πληθυσμό των ΗΠΑ έχει οδηγήσει του επιστήμονες σε μελέτες του καλύτερου τρόπου πρόληψης του πολύτιμου αυτού στοιχείου.

Τα τρόφιμα θα πρέπει να αποτελούν την πρώτη προτίμηση για τη λήψη ασβεστίου ώστε να είναι προσλαμβάνονται επαρκείς ποσότητες. Το γάλα και τα προϊόντα του, εκτός από το ό,τι είναι πλούσια σε ασβέστιο προσφέρουν και μεγάλη απορρόφηση του στοιχείου.

Αντίθετα τα σκούρα πράσινα λαχανικά, τα όσπρια και τα δημητριακά ενώ περιέχουν σημαντικές ποσότητες ασβεστίου δεν προσφέρουν καλή βιοδιαθεσιμότητα, περιορίζοντας την απορρόφηση.

Η χρήση συμπληρωμάτων από την άλλη, ενώ αποτελεί μια επιλογή για όσους δεν προσλαμβάνουν ικανοποιητικές ποσότητες, δεν μπορεί να αντικαταστήσει την πρόσληψη ασβεστίου από τις φυσικές του πηγές.


Μη χάσετε καμμία δημοσίευση!

Γραφτείτε στο NewsLetter του Care


Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα