αρρωστιες δοντιων | σκωληκοειδίτιδα | με το βελονισμό διορθώνεται η αρθρίτιδα

Αποδίδει το πρόγραμμα για τη μείωση των τροχαίων



Το πενταετές πρόγραμμα "Καθ' Οδόν" το οποίο εφαρμόζεται ήδη με τη συμμετοχή 6 υπουργείων για καλύτερη ασφάλεια στους δρόμους αποδίδει θεαματικά αποτελέσματα. Ο στόχος που είχε τεθεί όχι μόνο επιτεύχθηκε, αλλά οι προσδοκίες υπερδιπλασιάστηκαν. Παρόλα αυτά όμως το πρόβλημα των τροχαίων εξακολουθεί να αποτελεί μεγάλο κοινωνικό και εθνικό πρόβλημα για τη χώρα και τα 6 υπουργεία εντείνουν τις προσπάθειές τους για να αντιμετωπισθεί.

Αυτά είναι βασικά συμπεράσματα από συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν ο υπουργός Δημόσιας Τάξης και 5 υφυπουργοί των συναρμοδίων υπουργείων για το πρόγραμμα "Καθ' Οδόν", όπου τονίστηκε ότι το κόστος σε χρήμα για την περίθαλψη των τραυματιών αγγίζει το ένα τρις δρχ ενώ το κοινωνικό κόστος σε οικογενειακό και εθνικό επίπεδο είναι ανυπολόγιστο.

Τα στοιχεία που ο υπουργός Δημόσιας Τάξης κ. Χρυσοχοϊδης και οι υφυπουργοί κ.κ. Μαλέσιος, Πάχτας, Τσακλίδης, Παπαδήμας, Βούγιας και Νασιώκας έδωσαν στη δημοσιότητα είναι εξαιρετικά σημαντικά αλλά και ελπιδοφόρα για τη μείωση των δυστυχημάτων.

Ενώ το πενταετές πρόγραμμα "Καθ' Οδόν" για καλύτερη ασφάλεια προβλέπει μείωση τροχαίων στο 20% μέχρι το 2005 η μείωση στο πρώτο έτος εφαρμογής έφτασε στο 14,5% και ο στόχος για το επόμενο έτος 2002 είναι περαιτέρω μείωση κατά 5% ώστε να υπερκαλυφθεί ο στόχος της πενταετίας στην πρώτη διετία εφαρμογής.

Τα θανατηφόρα τροχαία μειώθηκαν κατά 8,3% και τα σοβαρά τροχαία ατυχήματα κατά 23,5%. Ο αριθμός των νεκρών από τροχαία μειώθηκε μεν κατά 9% αλλά οι θάνατοι από τροχαία δυστυχήματα εξακολουθούν να παραμένουν πρώτη αιτία θανάτου στις ηλικίες μεταξύ 18 έως 44 ετών. Οι νεκροί πάντως ήταν κατά 192 λιγότεροι πάντα σε σχέση με τους αριθμούς του 2000, οι σοβαρά τραυματισμένοι λιγότεροι κατά 963 και οι ελαφρά τραυματισμένοι λιγότεροι κατά 3.438.

Στα νέα μέτρα που ανακοίνωσε ο υπουργός Δημόσιας Τάξης το σημαντικότερο είναι η αύξηση της αστυνόμευσης στους δρόμους. Θα τοποθετηθούν 100 νέα ραντάρ ελέγχου της ταχύτητας η οποία είναι σημαντικός παράγων τροχαίων ατυχημάτων. Τα ραντάρ θα εναλλάσσονται σε 800 διαφορετικές θέσεις σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας ώστε να ελέγχεται καλύτερα η κυκλοφορία.

Ο υφυπουργός Υγείας κ. Νασιώκας τόνισε ότι κάθε χρόνο τα θύματα των τροχαίων δυστυχημάτων είναι από 32 μέχρι 35.000 δηλαδή πληθυσμός μιας μεσαίας ελληνικής πόλης. Ο υφυπουργός αναφέρθηκε στις αρνητικές συνέπειες που έχουν οι τραυματισμοί στις οικογένειες, στην τοπική κοινωνία αλλά και στον εθνικό κορμό. Τόσο από πλευράς ατομικής και κοινωνικής όσο και από πλευράς οικονομίας.

Η περίθαλψη των τραυματιών αυτών κοστίζει σήμερα κοντά στα 850 δισ δρχ και αναμένεται σύντομα να πλησιάσει στο ένα τρις. Ο κ. Νασιώκας αναφέρθηκε και στο Εθνικό Μητρώο Τραύματος το οποίο θα εφαρμοστεί πιλοτικά σε πέντε νοσοκομεία. Δηλαδή στο Νοσοκομείο Παίδων της Αθήνας, στο Παπανικολάου Θεσσαλονίκης και στα Πανεπιστημιακά Ιωαννίνων, Λάρισας και Ηρακλείου με σκοπό να παρακολουθούνται καλύτερα τα θύματα των τροχαίων, να μελετώνται στοιχεία που αφορούν τις αιτίες θανάτου, το κόστος κλπ.

Ο υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Τσακλίδης είπε ότι δημιουργείται φορέας παρακολούθησης των δρόμων με στόχο να γίνεται ταχεία επέμβαση στα σημεία "καρμανιόλες". Οι επεμβάσεις θα αφορούν την κατάσταση των δρόμων τις σημάνσεις τους φωτισμούς κλπ.

Ο υφυπουργός Μεταφορών κ. Βούγιας αναφέρθηκε στην καλύτερη παρακολούθηση των οχημάτων μέσω των ΚΤΕΟ και ιδιαίτερα στον τρόπο λειτουργίας των νέων ιδιωτικών ΚΤΕΟ που προβλέπονται από το νέο νόμο που ψηφίστηκε πρόσφατα. Αναφέρθηκε επίσης στον τρόπο κατάρτισης των νέων οδηγών και στην κυκλοφοριακή αγωγή που θα διδάσκεται στα σχολεία σε συνεργασία με το υπουργείο Παιδείας. Στη συμμετοχή της τοπικής αυτοδιοίκησης στο πρόγραμμα οδικής ασφάλειας και στα κονδύλια που θα διατεθούν αναφέρθηκαν οι υφυπουργοί κ.κ. Παπαδήμας και Πάχτας.

Εγγραφή!
Για να λαμβάνετε κάθε μέρα όλα τα άρθρα του Care στο email σας, γραφτείτε στο NewsLetter του Care. Διαγραφή ανά πάσα στιγμή με ένα click.

Σχετικά άρθρα

/// ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα και οι αναγνώστες ενθαρρύνονται να σχολιάζουν τα άρθρα. Η ελεύθερη έκφραση και η διαφορετική άποψη είναι απολύτως σεβαστές στο Care, ωστόσο, θα πρέπει να γίνεται σεβαστή και η ελευθερία των άλλων. Δείτε τους όρους χρήσης.

 
/// ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Το Care αναπτύχθηκε με τεχνολογίες ανοιχτού λογισμικού. Περισσότερα εδώ.

Responsive web design
/// ΤΟ CARE ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ

Το Care διαθέτει responsive web design και είναι άμεσα συμβατό με τις περισσότερες φορητές συσκευές (smartphones, tablets), χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσετε κάποια mobile έκδοση.

Copyright 1997 - 2016 MediSign Ltd. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση άρθρου στο Internet με αναφορά (link) στο Care.
Άδεια Creative Commons Το Care.gr διατίθεται με την ακόλουθη άδεια Creative Commons. Ειδικοί όροι εδώ.