Η υγεία στόχος των γυναικών στο Internet

Περισσότερες από τις μισές Αμερικανίδες, που σερφάρουν τακτικά στο διαδίκτυο, δηλώνουν ότι έχουν αποκτήσει μία πιο υγιεινή ζωή, χάρη στις ιατρικές πληροφορίες που λαμβάνουν ή βρίσκουν μέσα στο Internet. Σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας, μια στις επτά γυναίκες δηλώνει ότι είναι πολύ πιο εύκολο να λάβει ιατρική πληροφόρηση μέσω του Διαδικτύου από ότι από τον προσωπικό της γιατρό. Ο κ. Mark Olney, από το Unilever’s Interactive Brand Center, ο οποίος συμμετείχε στην έρευνα, δήλωσε ‘Δεν εκπλησσόμαστε από τα αποτέλεσματα αυτά, απλά το μέγεθος της χρήσης του διαδικτύου για τη λήψη πληροφοριών υγείας, ανάμεσα στις γυναίκες, υποδηλώνει τον κυρίαρχο ρόλο που καταλαμβάνει αυτό το εργαλείο, ρόλος ο οποίος μεγαλώνει ολοένα και περισσότερο. Πράγματι υπάρχει ποιοτική πληροφόρηση στο διαδίκτυο και μάλιστα για ορισμένα εξειδικευμένα θέματα, για τα οποία κάποιος ενδεχομένως να μη νοιώθει άνετα να τα συζητήσει με ένα μέλος της οικογένειάς του ή με ένα φίλο του’.

Η σχετική έρευνα έγινε με e-mail, και διήρκησε 5 ημέρες. Οι ερευνητές ανέλυσαν την χρήση του διαδικτύου και την εμπιστοσύνη, που δείχνουν οι χρήστες στις πληροφορίες που λαμβάνουν. Στην έρευνα συμμετείχαν 200 άνδρες και 600 γυναίκες, που επισκέπτονται το διαδίκτυο τακτικά. Από αυτούς ,οι 460 γυναίκες απάντησαν σε ερωτήματα, που είχαν σχέση με θέματα υγείας. Οι ερευνητές βρήκαν ότι οι γυναίκες, που αναζητούν ιατρική πληροφόρηση, στρέφονται συχνότερα προς το διαδίκτυο από ότι στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο ή την εφημερίδα. Περίπου το 60% των γυναικών αναζητούν συμβουλές για τους γονείς και την οικογένειά τους, από τις οποίες το 70% αποδίδει στο διαδίκτυο την βελτίωση της οικογενεικής της κατάστασης. Περίπου τα δύο τρίτα των γυναικών και των ανδρών δηλώσαν ότι αναζήτησαν ιατρική πληροφόρηση στο διαδίκτυο πριν να αποτανθούν για ένα ιατρικό θέμα στον προσωπικό τους γιατρό, ενώ από τις γυναίκες που το έκαναν αυτό, ένα ποσοστό 85% δήλωσε ότι ένοιωσε εμπιστοσύνη στο περιεχόμενο της διαδικτυακής πληροφορίας, που πήρε.

Διαβάστε επίσης


Μη χάσετε καμμία δημοσίευση!

Γραφτείτε στο NewsLetter του Care


Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα