Φέτα: Πληθαίνουν τα παράπονα των καταναλωτών

Πρωτοφανές ρεκόρ παραπόνων για την ποιότητα – καταλληλότητα των τροφίμων που καταναλώνουμε, με ‘πρωταθλητή’ τη φέτα, σημειώθηκε μέσα στην περίοδο 1997-1999. Τα στοιχεία αυτά του ΙΝΚΑ (Ινστιτούτο Καταναλωτών) παρουσιάστηκαν χθές σε ημερίδα της Γενικής Ομοσπονίας Καταναλωτών Ελλαδος, στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας τροφίμων.

Ενώ τα συνολικά παράπονα των Ελλήνων πολιτών – καταναλωτών για το 1999, μειώθηκαν κατά 8,6% σε σχέση με το 1998, τα παράπονα που αφορούν τρόφιμα αυξήθηκαν και έφτασαν τα 16.017, με αποτέλεσμα να καλύπτουν την 1η θέση στον πίνακα παραπόνων του Ινστιτούτου Καταναλωτών.

Το τρόφιμο για το οποίο έγιναν οι περισσότερες καταγγελίες είναι η φέτα, η οποία αποτελεί ένα από τα εθνικά μας προϊόντα, μια και είμαστε οι μεγαλυτεροι, κατά κεφαλήν, καταναλωτές διεθνώς.

Ο ΙΝΚΑ αναφέρει ότι η αδιαφορία της πολιτείας για τέτοιου είδους νοθείες οδηγούν τον καταναλωτή στο να εθίζεται σε προϊόντα ‘κακής’ ποιότητας, με αποτέλεσμα να αποδέχεται πιο εύκολα προϊόντα διατροφής χαμηλής ποιότητας.

Η αύξηση των ποσοστών ακατάλληλων τροφίμων αφορά πολλές κατηγορίες προϊόντων διατροφής όπως εμφιαλωμένο νερό, γαλακτοκομικά προϊόντα, σακχαρώδη παρασκευάσματα, λίπη και έλαια.

Διαβάστε επίσης

MediSign - Πρόγραμμα Ιατρείου - myDATA ready!

Πρόγραμμα Ιατρείου, ραντεβού, ηλεκτρονική τιμολόγηση, αποστολή στο myDATA με ένα click!

Αφήστε μια απάντηση