Τα ξενοδοχεία ανεβάζουν την λίμπιντο στις γυναίκες

Τα ξενοδοχεία ανεβάζουν την λίμπιντο στις γυναίκεςΗ διαμονή σε ξενοδοχείο επηρεάζει την σεξουαλική συμπεριφορά των γυναικών, από το απλό φλέρτ μέχρι τον τρόπο εκφρασής τους κατά την διάρκεια της ερωτικής πράξης. Σύμφωνα με έρευνα στο προσωπικό 27 ξενοδοχείων της Αυστραλίας και της Νέας Ζηλανδίας, που διεξήγαγε η αλυσίδα των ξενοδοχείων Νοβοτέλ, οι γυναίκες ερωτοτροπούν και παρακολουθούν ακατάλληλες ταινίες σχεδόν εξίσου όσο και οι άνδρες, ενώ θεωρείται ότι έχουν υπό άλλες συνθήκες πιό “ήπια” συμπεριφορά. Το προσωπικό των ξενοδοχείων ανέφερε ότι οι γυναίκες αν και είναι πιο ήσυχες κατά τη διάρκεια της διαμονής τους σε ένα ξενοδοχείο, είναι σαφώς πιο θορυβώδεις απο τους άνδρες στη διάρκεια της σεξουαλικής επαφής, ενώ το 14% του προσωπικού επισήμανε ότι οι γυναίκες φλερτάρουν περισσότερο από ό,τι οι άνδρες.

Η έρευνα αφορούσε τις συνήθειες των ταξιδιωτών στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία και επιπλέον αποκαλύπτει οτι οι γυναίκες είναι πιο ακατάστατες και πιο ‘ελαφροχέρες’ όσον αφορά τις πετσέτες των ξενοδοχείων όταν τακτοποιούν τις βαλίτσες τους. Οι άνδρες όταν ‘αφαιρούν’ κάτι απο το δωμάτιο ενός ξενοχοδείου αρέσκονται σε μικροαντικείμενα όπως ανοιχτήρια κρασιών ή το σετ γυαλίσματος παπουτσιών. Οι άνδρες δίνουν μεγαλύτερα φιλοδωρήματα και πίνουν περισσότερο μπύρα απο το μίνι μπαρ του δωματίου τους. Μέχρι πρόσφατα οι γυναίκες προτιμούσαν το μεταλλικό νερό το οποίο πλέον έχουν αντικαταστήσει με το κρασί. Αυτό βεβαία δεν είναι ο λόγος που οι γυναίκες προκάλεσαν το 69% των τροχαίων ατυχημάτων που συνέβησαν το 2000 μέσα στους χώρους στάθμευσης των αυτοκινητών στα ξενοδοχεία.

Οι άνδρες συνήθως για να ξυπνήσουν χρησιμοποιούν την υπηρεσία αφύπνισης του ξενοδοχείου, χρησιμοποιούν το καθαριστήριο και παραπονούνται για την απαγόρευση του καπνίσματος σε πολλά σημεία του ξενοδοχείου. Οι άνδρες επίσης έχουν το κακό ελάττωμα να μπερδεύουν την εξωτερική πόρτα του δωματίου τους με αυτή του μπάνιου, με συνέπεια να κλειδώνονται πολλές φορές γυμνοί στο διάδρομο του ξενοδοχείου. Οσο περνά ο καιρός και τα δύο φύλα γίνονται περισσότερο ακατάστατα. ‘Φαίνεται οτι οι πελάτες μας έχουν πιο ενδιαφέροντα πράγματα για να ασχοληθούν, σχολιάζει ένας απο τους συντάκτες της έρευνας. Ολο και περισσότερα ζευγάρια τελευταία συνευρίσκονται στις σάουνες, στα πάρκιγκ και στα ασανσέρ των ξενοδοχείων, καταλήγει η έρευνα.


Μη χάσετε καμμία δημοσίευση!

Γραφτείτε στο NewsLetter του Care


Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα