Μηνισκος κολπα για τον πονο | αντιτετανικος ορος

Τρείς απλές ασκήσεις για να απαλλαγείτε από το αντρικό σωσίβιο


Μπορεί το αντρικό "σωσίβιο" να μην ενοχλεί τη σύντροφό σας, όμως σίγουρα, όπως κάθε άντρας, θα προτιμούσατε μια πιο σφιχτή και επίπεδη κοιλιά. Στην περιοχή των πλάγιων κοιλιακών συσσωρεύεται μεγάλο ποσοστό του λιπώδους ιστού και γι' αυτό απαιτείται -εκτός των άλλων- ένα ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα ασκήσεων, για να απαλλαγείτε από αυτό. Το Care σας προτείνει κάποιες ασκήσεις, οι οποίες μπορούν να συμβάλλουν στην ενδυνάμωση των πλάγιων κοιλιακών.

  1. Ροκανίσματα με μπάρα: Φέρνετε τα πόδια σε διάσταση, λίγο πιο ανοιχτά από τα ισχία. Στηρίζετε μια μπάρα στους ώμους πίσω από το κεφάλι. Εκτελείτε εναλλάξ κάμψεις του κορμού, δεξιά και αριστερά, με σταθερά γρήγορο ρυθμό. Κατά την διάρκεια της άσκησης κρατάτε σφιχτούς τους κοιλιακούς σας.
  2. Βαθιά αναπνοή: Εισπνέετε βαθιά και κατά την διάρκεια της εκπνοής, βγάζετε αργά τον αέρα μετρώντας μέχρι το δέκα. Μ' αυτόν τον τρόπο δεν σφίγγουν μόνο οι κοιλιακοί, αλλά βελτιώνεται και η στάση του σώματος όπως και η αναπνευστική ικανότητα.
  3. Πλάγιοι κοιλιακοί εδάφους: Βρίσκεστε σε ύπτια θέση με λυγισμένα γόνατα. Φέρνετε το ένα πόδι πάνω στο άλλο. Εκτελείτε άρση κορμού, προσπαθώντας να πλησιάσετε τον αγκώνα προς στο αντίθετο γόνατο. Κάνετε την ίδια άσκηση και από την άλλη πλεύρα.

Οσο πιο αγύμναστη και χαλαρή είναι η περιοχή των πλάγιων κοιλιακών, τόσο πιο πολύ προσπάθεια απαιτείται για την ενδυνάμωση της. Οι ασκήσεις των κοιλιακών δυναμώνουν τους αντίστοιχους μυς, όμως δεν μπορούν να απομακρύνουν το λίπος που καλύπτει την συγκεκριμένη περιοχή.

Ενα αερόβιο πρόγραμμα πρέπει απαραίτητα να συμπληρώνει το πρόγραμμα των κοιλιακών, για να αρχίσετε να βλέπετε διαφορές στο σώμα σας.

Ταυτόχρονα ένα προσεγμένο πρόγραμμα διατροφής θα σας βοηθήσει να επιτύχετε γρηγορότερα τους στόχους σας.

Εγγραφή!
Για να λαμβάνετε κάθε μέρα όλα τα άρθρα του Care στο email σας, γραφτείτε στο NewsLetter του Care. Διαγραφή ανά πάσα στιγμή με ένα click.

Σχετικά άρθρα

/// ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα και οι αναγνώστες ενθαρρύνονται να σχολιάζουν τα άρθρα. Η ελεύθερη έκφραση και η διαφορετική άποψη είναι απολύτως σεβαστές στο Care, ωστόσο, θα πρέπει να γίνεται σεβαστή και η ελευθερία των άλλων. Δείτε τους όρους χρήσης.

 
/// ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Το Care αναπτύχθηκε με τεχνολογίες ανοιχτού λογισμικού. Περισσότερα εδώ.

Responsive web design
/// ΤΟ CARE ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ

Το Care διαθέτει responsive web design και είναι άμεσα συμβατό με τις περισσότερες φορητές συσκευές (smartphones, tablets), χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσετε κάποια mobile έκδοση.

Copyright 1997 - 2016 MediSign Ltd. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση άρθρου στο Internet με αναφορά (link) στο Care.
Άδεια Creative Commons Το Care.gr διατίθεται με την ακόλουθη άδεια Creative Commons. Ειδικοί όροι εδώ.