εμβολιο ιλαρασ ερυθρασ παρωτιτιδασ πυρετος | ηπατιτιδα ποτε ανιχνευεται στο αιμα | πόνος εντέρων

Εστιάστε τα βλέμματα στους μηρούς σας!


Οι ωραίοι μηροί και οι σφιχτοί γλουτοί αποτελούν επιθυμία κάθε γυναικείας ύπαρξης, γι' ’αυτό και τα γυμναστήρια παρέχουν μεγάλη ποικιλία προγραμμάτων για τα συγκεκριμένα σημεία, γνωρίζοντας την απήχηση που έχουν. Μερικές φορές όμως, γυναίκες που ασκούνται έχουν τα αντίθετα αποτελέσματα από τα επιθυμητά με αποτέλεσμα να απογοητεύονται και να τα παρατάνε. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Οι γλουτοί και οι μηροί, δυστυχώς, αποτελούν αποθήκες λίπους στο γυναικείο σώμα. Για την αποφυγή της εμφάνισης των παραπανίσιων κιλών στα σημεία αυτά είναι απαραίτητος ο συνδυασμός άσκησης και διατροφής. Χρειάζεται πολύ υπομονή και προσπάθεια για να έχει κανείς εμφανή αποτελέσματα, αφού δεν είναι εύκολη υπόθεση.

Το μέγεθος των γλουτών μπορεί να αυξηθεί ή να μειωθεί ανάλογα με το είδος της άσκησης που ακολουθούμε και με τις διατροφικές συνήθειες. Για λεπτούς και γραμμωμένους μηρούς απαιτείται αερόβια άσκηση σε συνδυασμό με μια σειρά ασκήσεων για πόδια. Το ποδήλατο, το περπάτημα, ο διάδρομος και πολλές άλλες δραστηριότητες στην ύπαιθρο θα σας βοηθήσουν να μειώσετε το ποσοστό του λίπους σας και να κάψετε θερμίδες.

Οταν ξεκινάτε για πρώτη φορά ένα προπονητικό πρόγραμμα με βάρη, οι μύες αντιδρούν αμέσως στα ερεθίσματα με αποτέλεσμα να μεγαλώνει ο όγκος τους. Οταν όμως η προπόνηση με αντιστάσεις συνοδεύεται με αερόβιο πρόγραμμα τότε επιτυγχάνουμε την γράμμωση που θέλουμε. Πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα φροντίστε να έρθετε σε επαφή με κάποιον γυμναστή, ο οποίος θα σας προτείνει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που θα ανταποκρίνεται στις δικές σας προσωπικές ανάγκες.

Η προσπάθεια σας δεν θα έχει την μέγιστη απόδοση άμα δεν συνοδεύεται από ένα κατάλληλο πρόγραμμα διατροφής. Οι λιπαρές τροφές, τα γλυκά και τα σνακς αποθηκεύονται κατευθείαν στα συγκεκριμένα σημεία που δεν θέλετε. Κάθε φορά λοιπόν που πάτε να βάλετε στο στόμα σας κάτι "ανθυγιεινό", σκεφτείτε το αποτέλεσμα.

Τρώτε πολλά γεύματα και μικρά, τα οποία να περιλαμβάνουν φρούτα και λαχανικά. Μην χρησιμοποιείτε σάλτσες και μπαχαρικά και προτιμήστε τα στεγνά φαγητά. Αν καταφέρετε και συνδυάσετε σωστή άσκηση και διατροφή, τα βλέμματα όλων θα κερδίσουν οι σφιχτοί και γυμνασμένοι γλουτοί σας!

Εγγραφή!
Για να λαμβάνετε κάθε μέρα όλα τα άρθρα του Care στο email σας, γραφτείτε στο NewsLetter του Care. Διαγραφή ανά πάσα στιγμή με ένα click.

Σχετικά άρθρα

/// ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα και οι αναγνώστες ενθαρρύνονται να σχολιάζουν τα άρθρα. Η ελεύθερη έκφραση και η διαφορετική άποψη είναι απολύτως σεβαστές στο Care, ωστόσο, θα πρέπει να γίνεται σεβαστή και η ελευθερία των άλλων. Δείτε τους όρους χρήσης.

 
/// ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Το Care αναπτύχθηκε με τεχνολογίες ανοιχτού λογισμικού. Περισσότερα εδώ.

Responsive web design
/// ΤΟ CARE ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ

Το Care διαθέτει responsive web design και είναι άμεσα συμβατό με τις περισσότερες φορητές συσκευές (smartphones, tablets), χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσετε κάποια mobile έκδοση.

Copyright 1997 - 2016 MediSign Ltd. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση άρθρου στο Internet με αναφορά (link) στο Care.
Άδεια Creative Commons Το Care.gr διατίθεται με την ακόλουθη άδεια Creative Commons. Ειδικοί όροι εδώ.