νηματωδων και των ταινιων | μεσογειακη αναιμια εξεταση | περιοδοντικο αποστημα αντιμετωπιση | υπογοναδισμός

Φαγητό εστιατορίου χαμηλό σε λιπαρά; Γιατί όχι!

Η διατήρηση του φυσιολογικού βάρους ή η προσπάθεια απώλειας βάρους δεν συνεπάγεται μείωση των κοινωνικών εξόδων σας.

Ποιά είναι άραγε η πιο δημοφιλής διασκέδαση για εμάς τους Έλληνες; Μάλλον το βραδινό φαγητό σε μία από τις πολλές ταβερνούλες ή κάποιο εστιατόριο. Υπάρχουν λοιπόν μερικές συμβουλές για εσάς που σας αρέσει μεν το φαγητό έξω, αλλά δε θέλετε να φορτώνετε τον εαυτό σας με τις περιττές θερμίδες που συνήθως περιέχουν τα φαγητά εκτός σπιτιού.

Τα περισσότερα εστιατόρια έχουν προσθέσει στους καταλόγους τους και πιάτα χαμηλά σε λιπαρά, για όσους ενδιαφέρονται να απολαύσουν ένα γεύμα εξίσου νόστιμο όσο και διαιτητικό.

Καταρχήν, ρωτήστε το σερβιτόρο να σας ενημερώσει και να σας προτείνει τα πιάτα που είναι χαμηλά σε λιπαρά. Στην περίπτωση που τίποτα από τον κατάλογο δεν είναι διαιτητικό, παρακαλέστε το σεφ να σας ετοιμάσει ένα πιάτο με λίγες θερμίδες.

Στην ταβέρνα

Στην ταβέρνα βέβαια, όπου τέτοιες επιλογές μάλλον δεν είναι εφικτές, θα πρέπει να κυριαρχήσει η αρχή του μέτρου. Διαλέξτε ένα κυρίως πιάτο (κάτι στη σχάρα για παράδειγμα, αφαιρώντας το ορατό λίπος), το οποίο σαν συνοδευτικό δε θα έχει πατάτες τηγανητές, αλλά ρύζι, πατάτα φούρνου ή και σαλάτα.

Εάν από την άλλη είστε φίλοι των μεζέδων, θα περιοριστείτε σε λίγους μεζέδες, χωρίς βέβαια να είναι όλοι τηγανητοί. Μέσα σε αυτούς θα πρέπει να συγκαταλέγεται οπωσδήποτε το τυρί και η σαλάτα. Δε θα τσιμπάτε συνέχεια. Οι μεζέδες θα μπουν στο πιάτο σας και θα φάτε από αυτό, προκειμένου να αποφύγετε την απώλεια ελέγχου στο τσιμπολόγημα.

Σαλάτες

Αν νομίζετε ότι επιλέγοντας σαλάτα έχετε εξασφαλίσει ένα γεύμα χαμηλό σε λιπαρά, δεν έχετε πάντα δίκιο. Υπάρχουν σαλάτες οι οποίες περιέχουν πολλά λιπαρά. Αυτές είναι οι σαλάτες που περιέχουν μαγιονέζα ή πολύ τυρί. Προτιμήστε η σαλάτα που θα επιλέξετε να περιέχει μόνο λάδι (ελαιόλαδο φυσικά) και λεμόνι ή ξύδι.

Είμαι σε δίαιτα

Αν μάλιστα ακολουθείτε κάποιο πρόγραμμα διατροφής, μπορείτε να ζητήσετε, να προσθέσετε εσείς το λάδι, το οποίο θα σας φέρουν ξεχωριστά. Στην παραδοσιακή χωριάτικη να αποφεύγετε τα γνωστά "μακροβούτια" με το φρέσκο ψωμί.

Είμαι μακαρονάς

"Είμαι μακαρονάς, τι να κάνουμε!". Σε περίπτωση που επισκεφτείτε εστιατόριο που προσφέρει φαγητό της γειτονικής Ιταλίας, μία πολύ καλή επιλογή θα ήταν η μακαρονάδα με κόκκινη σάλτσα και λάδι, αντί για βούτυρο. Γενικά αποφύγετε τις άσπρες σάλτσες, καθώς αυτές έχουν σαν βάση την κρέμα γάλακτος η οποία είναι πλούσια σε λιπαρά και μάλιστα κορεσμένα.

Έξυπνη κίνηση

Προσέξτε την κατανάλωση θερμίδων της υπόλοιπης μέρας. Αν σκοπεύετε να φάτε έξω, για παράδειγμα το βράδυ, προσέξτε τα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας σας, επιλέγοντας κυρίως σαλάτα, ή κάποιο απλό σάντουϊτς.

Η διατήρηση του φυσιολογικού βάρους ή η προσπάθεια απώλειας βάρους δεν συνεπάγεται μείωση των κοινωνικών εξόδων σας. Μπορείτε με λίγη προσοχή να αποφύγετε τις παγίδες της εξόδου και να απολαύσετε ένα γεύμα γευστικό και παράλληλα χαμηλό σε θερμίδες.

Εγγραφή!
Για να λαμβάνετε κάθε μέρα όλα τα άρθρα του Care στο email σας, γραφτείτε στο NewsLetter του Care. Διαγραφή ανά πάσα στιγμή με ένα click.

Σχετικά άρθρα

/// ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα και οι αναγνώστες ενθαρρύνονται να σχολιάζουν τα άρθρα. Η ελεύθερη έκφραση και η διαφορετική άποψη είναι απολύτως σεβαστές στο Care, ωστόσο, θα πρέπει να γίνεται σεβαστή και η ελευθερία των άλλων. Δείτε τους όρους χρήσης.

 
/// ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Το Care αναπτύχθηκε με τεχνολογίες ανοιχτού λογισμικού. Περισσότερα εδώ.

Responsive web design
/// ΤΟ CARE ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ

Το Care διαθέτει responsive web design και είναι άμεσα συμβατό με τις περισσότερες φορητές συσκευές (smartphones, tablets), χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσετε κάποια mobile έκδοση.

Copyright 1997 - 2016 MediSign Ltd. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση άρθρου στο Internet με αναφορά (link) στο Care.
Άδεια Creative Commons Το Care.gr διατίθεται με την ακόλουθη άδεια Creative Commons. Ειδικοί όροι εδώ.