ιους μητρας | ισχιακα μωρα | λοιμωξη ανωτερου αναπνευστικου | υψηλή ΤΚΕ | πληγες στο στομα | τερατωμα | σπασμος μυων

Το κολατσιό της παραλίας


Σε όσους αρέσει να περνούν πολλές ώρες στην παραλία και πάντα τρώνε κάτι, κατά τη διάρκεια της παραμονής στην παραλία, οι σωστές επιλογές είναι πολύ σημαντικές.

Κατ´ αρχάς θα πρέπει να παίρνετε ένα καλό πρωινό προτού ξεκινήσετε για την παραλία. Το πρωινό είναι καλό να το παίρνετε περίπου 2-3 ώρες προτού κολυμπήσετε. Προτιμείστε δημητριακά με γάλα ή γιαούρτι, φρούτα και χυμούς. Στην παραλία μην παίρνετε μαζί σας κανονικό φαγητό αλλά προτιμείστε σνακ του τύπου, τοστ, ψωμί και τυρί ή σαλάτα.

Τα φρούτα πάντα αποτελούν πολύ καλή επιλογή μια και παρέχουν άμεση ενέργεια και παράλληλα είναι πολύ εύπεπτα, ιδίως όταν είστε νηστικοί. Παράλληλα, για να αποφύγετε την αφυδάτωση, πρέπει να πίνετε άφθονα υγρά προτιμώντας το νερό και τους χυμούς, ενώ τα αλκοολούχα αποκλείονται.

Εγγραφή!
Για να λαμβάνετε κάθε μέρα όλα τα άρθρα του Care στο email σας, γραφτείτε στο NewsLetter του Care. Διαγραφή ανά πάσα στιγμή με ένα click.

Σχετικά άρθρα

/// ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα και οι αναγνώστες ενθαρρύνονται να σχολιάζουν τα άρθρα. Η ελεύθερη έκφραση και η διαφορετική άποψη είναι απολύτως σεβαστές στο Care, ωστόσο, θα πρέπει να γίνεται σεβαστή και η ελευθερία των άλλων. Δείτε τους όρους χρήσης.

 
/// ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Το Care αναπτύχθηκε με τεχνολογίες ανοιχτού λογισμικού. Περισσότερα εδώ.

Responsive web design
/// ΤΟ CARE ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ

Το Care διαθέτει responsive web design και είναι άμεσα συμβατό με τις περισσότερες φορητές συσκευές (smartphones, tablets), χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσετε κάποια mobile έκδοση.

Copyright 1997 - 2016 MediSign Ltd. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση άρθρου στο Internet με αναφορά (link) στο Care.
Άδεια Creative Commons Το Care.gr διατίθεται με την ακόλουθη άδεια Creative Commons. Ειδικοί όροι εδώ.