τριχωτη γλωσσα αντιβιωση | διάρκεια πονου διαστολη 2 | παιδικος καταρρακτης | στένωση Ισθμού αορτής

5 συμβουλές για τον πονοκέφαλο

Όταν ο πονοκέφαλος επιμένει, ο ιατρικός έλεγχος είναι επιβεβλημένος. Ωστόσο, τις περισσότερες φορές, δεν ανακαλύπτεται κάποια πάθηση που να τον προκαλεί.

Οι πονοκέφαλοι είναι ένα συχνό φαινόμενο που ταλαιπωρεί πολλούς ανθρώπους, χωρίς να υπάρχει μια εμφανής ιατρική αιτία, με αποτέλεσμα είτε να χαλά η διάθεση τους είτε να μην μπορούν να εργαστούν. Όταν ο πονοκέφαλος επιμένει, ο ιατρικός έλεγχος είναι επιβεβλημένος. Ωστόσο, τις περισσότερες φορές, δεν ανακαλύπτεται κάποια πάθηση που να τον προκαλεί. Αυτό είναι ευχάριστο, ωστόσο, δεν καθιστά τον πονοκέφαλο λιγότερο βασανιστικό. Τι μπορούμε να κάνουμε στις περιπτώσεις αυτές, εκτός από το να παίρνουμε κοινά παυσίπονα και αναλγητικά;

  1. Πολλοί παράγοντες της καθημερινής μας ζωής μπορεί να είναι η αιτία αυτού του φαινομένου. Το άγχος κατ΄ αρχήν είναι μία από τις πλέον συνηθισμένες αιτίες. Μια λύση θα ήταν να αφιερώσετε μισή ώρα την ημέρα στη ονειροπόληση, στο στοχασμό και οτιδήποτε άλλο μπορεί να σας χαλαρώσει.
  2. Ορισμένα φαγητά επίσης περιέχουν συστατικά τα οποία μπορεί να τον προκαλέσουν, όπως για παράδειγμα η καφείνη, το κόκκινο κρασί, η σοκολάτα, το τυρί, τα εσπεριδοειδή, οι φακές και άλλα. Εάν διαπιστώσετε ότι ο πονοκέφαλός σας συνδυάζεται με την κατανάλωση κάποιων από τα φαγητά αυτά, απλά περιορίστε τα.
  3. Η συγκέντρωση σε ένα αντικείμενο για μεγάλο διάστημα, όπως στην οθόνη του ηλεκτρονικού υπολογιστή, μπορεί να προκαλέσει προσωρινό πονοκέφαλο. Κάνετε περιστασιακά ένα διάλειμμα, κοιτάζοντας με τα μάτια σας έξω από ένα παράθυρο ή συγκεντρώστε την προσοχή σας σε ένα αντικείμενο που βρίσκεται μακρυά.
  4. Η καθιστική ζωή: Παραμένοντας καθιστοί για μεγάλο χρονικό διάστημα, ειδικά σε κυρτή στάση, μπορεί να δημιουργήσει ένταση των μυών και να οδηγήσει σε πονοκέφαλο. Αλλάξτε θέση, σηκωθείτε και τεντωθείτε, ή ακόμα περπατήστε λίγα βήματα κατά τη διάρκεια του διαλείμματος από την εργασία σας.
  5. Τόσο ο λίγος, όσο και ο πολύς ύπνος μπορεί να είναι η αιτία. Ξαπλώστε και σηκωθείτε κάθε ημέρα σχεδόν την ίδια ώρα, ακόμα και τα Σαββατοκύριακα και τις διακοπές.
Εγγραφή!
Για να λαμβάνετε κάθε μέρα όλα τα άρθρα του Care στο email σας, γραφτείτε στο NewsLetter του Care. Διαγραφή ανά πάσα στιγμή με ένα click.

Σχετικά άρθρα

/// ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα και οι αναγνώστες ενθαρρύνονται να σχολιάζουν τα άρθρα. Η ελεύθερη έκφραση και η διαφορετική άποψη είναι απολύτως σεβαστές στο Care, ωστόσο, θα πρέπει να γίνεται σεβαστή και η ελευθερία των άλλων. Δείτε τους όρους χρήσης.

 
/// ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Το Care αναπτύχθηκε με τεχνολογίες ανοιχτού λογισμικού. Περισσότερα εδώ.

Responsive web design
/// ΤΟ CARE ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ

Το Care διαθέτει responsive web design και είναι άμεσα συμβατό με τις περισσότερες φορητές συσκευές (smartphones, tablets), χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσετε κάποια mobile έκδοση.

Copyright 1997 - 2016 MediSign Ltd. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση άρθρου στο Internet με αναφορά (link) στο Care.
Άδεια Creative Commons Το Care.gr διατίθεται με την ακόλουθη άδεια Creative Commons. Ειδικοί όροι εδώ.