ακαμψια μητρας στον τοκετο | φτερουγισματα | βαρος στο στηθος μετα απο προβλημα με στομαχι | δισπλασια

Σφίξτε και τονώστε τους γλουτούς σας!


Είναι από τις πιο "πονεμένες" ιστορίες στο σώμα μιας γυναίκας. Παρουσιάζει εύκολα χαλάρωση, βρίσκεται σε σημείο εμφανές και μας εκνευρίζει κάθε φορά που κάποιο ρούχο δεν στρώνει όπως θα έπρεπε, θυμίζοντάς μας ότι ακριβώς από κάτω κρύβεται ένα πρόβλημα που ψάχνει τη λύση του! Οι γλουτοί αποτελούν δύσκολο σημείο σε ότι αφορά την εκγύμνασή τους, γιατί πρόκειται για δυνατούς μύες που χρειάζονται πολλές επαναλήψεις, αρκετή υπομονή και σκληρές πολλές φορές ασκήσεις για να αποδώσουν ένα καλό αποτέλσμα. Ας το πάρουμε όμως απόφαση: χωρίς σκληρή δουλειά δεν μας χαρίζεται τίποτα και στην προκειμένη περίπτωση η γυμναστική είναι ο καλύτερος δρόμος για την επιτυχία! Ακολουθώντας πιστά ένα καθημερινό πρόγραμμα ασκήσεων θα διαπιστώσετε με απόλυτη ικανοποίηση ύστερα από κάποιο διάστημα ότι το σώμα σας έχει γίνει σφιχτό, αρμονικό και πειθήνιο στις εντολές σας!

Γενικές οδηγίες

Μια καλή ώρα για γυμναστική είναι το πρωινό. Φάτε κάτι ελαφρύ, ένα φρούτο ή ένα γιαούρτι, φορέστε κάτι άνετο που δεν θα εμποδίζει τις κινήσεις σας και αρχίστε να εφαρμόζετε τις απλές ασκήσεις που θα ανεβάσουν το...ηθικό σας!

Αποφύγετε τη γυμναστική αργά το βράδυ γιατί μπορεί να σας προκαλέσει διέγερση και να επηρεάσει το βραδυνό σας ύπνο.

Κυρίως μην ξεχνάτε ποτέ ότι το κλειδί της επιτυχίας είναι οι πολλές επαναλήψεις των ασκήσεων. Αφιερώστε 15 – 20 λεπτά στον εαυτό σας και κάντε τις απαραίτητες επαναλήψεις που θα σας χαρίσουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, καθώς θα δυναμώσουν και θα τονώσουν τους γλουτούς σας.

Και τώρα άσκηση!

· Σε ύπτια θέση συσπάτε (σφίγγετε) σταθερά τους γλουτούς και στη συνέχεια χαλαρώνετε. Κατά την σύσπαση κρατήστε το σώμα ίσιο και εισπνέετε-εκπνέετε κανονικά. Επαναλάβετε τουλάχιστον 15 φορές.

· Στηριχτείτε στους αγκώνες και κάντε ποδήλατο κυλώντας από τον ένα γλουτό στον άλλο. Όσο πιο χαμηλά μπορείτε να κάνετε το ποδήλατο τόσο καλύτερα γίνεται μασάζ στους γλουτούς λόγω της τριβής με το πάτωμα. Επαναλάβετε τουλάχιστον 15 φορές.

· Ξαπλώστε στο πλάι και στηριχτείτε στον αγκώνα. Τεντώστε καλά το πόδι που ακουμπάει στο πάτωμα. Διπλώστε το άλλο γόνατο κοντά στο στήθος και στη συνέχεια ξεδιπλώστε το τεντώνοντάς το προς τα πίσω. Επαναλάβετε 15 φορές στη κάθε πλευρά.

Γυμνάστε τους γλουτούς σας στην καθημερινή σας ζωή

Είναι πολύ σημαντικό να κινείστε στην καθημερινή σας ζωή, στα πιο απλά πράγματα που μπορεί να κάνετε. Επωφεληθείτε από όλες τις απρόοπτες και συνηθισμένες κινήσεις που χρησιμοποιείτε κάθε μέρα και γυμνάστε με τον τρόπο αυτό τους γλουτούς σας!

Προτιμήστε να ανεβαίνετε τις σκάλες με τα πόδια αντί να παίρνετε το ασανσέρ. Αν διαθέτετε διάδρομο στο σπίτι, χρησιμοποιήστε τον και κάντε μερικά χιλιόμετρα ενώ βλέπετε τηλεόραση.
Κάντε τις κοντινές αποστάσεις περπατώντας και αποφύγετε την χρήση αυτοκινήτου ή συγκοινωνιών.

Δουλειά, δουλειά, δουλειά! Αυτή είναι η μαγική συνταγή για κάθε τι που θέλουμε να πετύχουμε. Δουλέψτε με πείσμα τους γλουτούς σας, επιμείνετε, υπομείνετε και απολαύστε τα αποτελέσματα!

Εγγραφή!
Για να λαμβάνετε κάθε μέρα όλα τα άρθρα του Care στο email σας, γραφτείτε στο NewsLetter του Care. Διαγραφή ανά πάσα στιγμή με ένα click.

/// ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα και οι αναγνώστες ενθαρρύνονται να σχολιάζουν τα άρθρα. Η ελεύθερη έκφραση και η διαφορετική άποψη είναι απολύτως σεβαστές στο Care, ωστόσο, θα πρέπει να γίνεται σεβαστή και η ελευθερία των άλλων. Δείτε τους όρους χρήσης.

 
/// ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Το Care αναπτύχθηκε με τεχνολογίες ανοιχτού λογισμικού. Περισσότερα εδώ.

Responsive web design
/// ΤΟ CARE ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ

Το Care διαθέτει responsive web design και είναι άμεσα συμβατό με τις περισσότερες φορητές συσκευές (smartphones, tablets), χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσετε κάποια mobile έκδοση.

Copyright 1997 - 2016 MediSign Ltd. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση άρθρου στο Internet με αναφορά (link) στο Care.
Άδεια Creative Commons Το Care.gr διατίθεται με την ακόλουθη άδεια Creative Commons. Ειδικοί όροι εδώ.