ισχιακο νευρο ποιοι μύες το νευρωνει | συκωτι πνευμονας που βρισκονται | φλεγμονη εντερου

Κάπνισμα και άσκηση


Η νικοτίνη είναι ένα διεγερτικό που αυξάνει τη νευρική δραστηριότητα. Μιμείται τη δράση της ορμόνης επινεφρίνης, ένα φυσικό διεγερτικό που προκαλεί φυσιολογική αύξηση του ρυθμού της καρδιάς και της πίεσης του αίματος. Έρευνες έδειξαν ότι μετά από εκτεταμένη χρήση νικοτίνης, η καρδιά ενός καπνιστή ανταποκρίνεται λιγότερο στην επινεφρίνη, η οποία υποχρεώνει την καρδιά να επιταχύνει για να αντεπεξέρθει στις επιπλέον απαιτήσεις της άσκησης. Αυτή η ανταπόκριση μπορεί να αποδειχθεί θανατηφόρα. Ο Αμερικάνικος Καρδιακός Οργανισμός ανέφερε ότι αν οι καρδιακοί σφυγμοί αποτύχουν να αυξηθούν κατά τη διάρκεια της άσκησης, αυξάνεται 5 φορές το ρίσκο για καρδιακό επεισόδιο ή θάνατο, στο οποίο οι μη καπνιστές με φυσιολογικό καρδιακό σφυγμό μπορούν να ανταποκριθούν.

Οι καπνιστές που θέλουν να ασκηθούν πρέπει να συμβουλεύοντια το γιατρό τους. Γενικά οι περισσότεροι γιατροί προτείνουν μετρημένη φυσική άσκηση για τους καπνιστές, μαζί με ένα πρόγραμμα για το σταμάτημα του καπνίσματος. Η άσκηση μπορεί να σε βοηθήσει να σταματήσεις το κάπνισμα και να χάσεις τα κιλά που πήρες καπνίζοντας.

Μια μελέτη (Αρχεία Παθολογίας, 14 Ιουνίου 1999) βρήκε ότι η άσκηση βοηθάει τους καπνιστές να αποφύγουν το κάπνισμα από απλό άγχος και ελαττώνουν την ανησυχία για αύξηση βάρους (το βάρος που κερδίζουν είναι το μισό σε ποσοστά απ’ αυτό που κερδίζουν οι μη καπνιστές κατά τη διάρκεια της άσκησης).

Για να ξεκινήσεις ένα πρόγραμμα γυμναστικής πρέπει να κάνεις τα ακόλουθα :
-Ιατρικό έλεγχο πριν ξεκινήσεις πρόγραμμα αερόβιας άσκησης.
-Ξεκίνα αυτό το πρόγραμμα αργά και αύξησε βαθμιαία. Αν, κατά τη διάρκεια που γυμνάζεσαι, αρχίζεις και αναπνέεις γρήγορα, μείωσε την ένταση. Επίσης, σταμάτα την άσκηση αν αισθάνεσαι σφίξιμο στο στήθος ή έχεις άλλα καρδιακά προβλήματα.
-Αύξησε τα διαλείμματα που κάνεις στο πρόγραμμά σου μέχρι να φτάσεις να ασκείσαι για 45 με 60 λεπτά.
-Να γυμνάζεσαι 3 φορές την εβδομάδα.
-Διάβασε ένα βιβλίο για το κάπνισμα και πάρε ιδέες για γυμναστική, για αλλαγή συμπεριφοράς και κινήτρων.

Εγγραφή!
Για να λαμβάνετε κάθε μέρα όλα τα άρθρα του Care στο email σας, γραφτείτε στο NewsLetter του Care. Διαγραφή ανά πάσα στιγμή με ένα click.

Σχετικά άρθρα

/// ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα και οι αναγνώστες ενθαρρύνονται να σχολιάζουν τα άρθρα. Η ελεύθερη έκφραση και η διαφορετική άποψη είναι απολύτως σεβαστές στο Care, ωστόσο, θα πρέπει να γίνεται σεβαστή και η ελευθερία των άλλων. Δείτε τους όρους χρήσης.

 
/// ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Το Care αναπτύχθηκε με τεχνολογίες ανοιχτού λογισμικού. Περισσότερα εδώ.

Responsive web design
/// ΤΟ CARE ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ

Το Care διαθέτει responsive web design και είναι άμεσα συμβατό με τις περισσότερες φορητές συσκευές (smartphones, tablets), χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσετε κάποια mobile έκδοση.

Copyright 1997 - 2016 MediSign Ltd. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση άρθρου στο Internet με αναφορά (link) στο Care.
Άδεια Creative Commons Το Care.gr διατίθεται με την ακόλουθη άδεια Creative Commons. Ειδικοί όροι εδώ.