Οι εξωστρεφείς χαρακτήρες δεν είναι πάντα καλοί υπάλληλοι

Μπορεί ο υπάλληλος που εργάζεται στο διπλανό γραφείο να είναι πολύ φιλικός με τους συναδέλφους του και να κατέχει το χάρισμα της επικοινωνίας, όμως μην σας ξεγελά ο εξωστρεφής του χαρακτήρας! Οι ομιλητικοί τύποι, που αρχικά κερδίζουν τις εντυπώσεις, συχνά δεν είναι παραγωγικοί στη δουλειά τους και δεν αποδίδουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους, υποστηρίζουν επιστήμονες από το πανεπιστήμιο της Ν. Ορλεάνης.

Οι εξωστρεφείς υπάλληλοι χαρακτηρίζονται συνήθως από έντονο ενθουσιασμό, υπερβολική αισιοδοξία και ανέφικτες απαιτήσεις, με αποτέλεσμα να θέτουν λανθασμένους στόχους που δεν είναι ικανοί να εκπληρώσουν.

Οι επιστήμονες ζήτησαν από 105 εργαζόμενους μιας μεγάλης ιδιωτικής εταιρίας να συμπληρώσουν κάποια ερωτηματολόγια που φανέρωναν στοιχεία της προσωπικότητας τους, όπως τον βαθμό στον οποίο ήταν εξωστρεφείς, ευσυνείδητοι, ρεαλιστές και διορατικοί.

Τα αποτελέσματα έδειξαν πως τα άτομα τα οποία ήταν πολύ κοινωνικά, χωρίς όμως να έχουν έντονο το αίσθημα της ευθύνης και του σεβασμού προς τον άλλο, συνήθιζαν να μην συμβαδίζουν με τους κανονισμούς της εταιρίας, έλειπαν συστηματικά από την δουλειά τους, προκαλούσαν συχνά καβγάδες με τους συναδέλφους τους και δεν δίσταζαν να χρησιμοποιήσουν αθέμιτα μέσα, προκειμένου να προωθηθούν.

Αντίθετα, οι πιο εσωστρεφείς εργαζόμενοι δεν δημιουργούσαν ένταση στο γραφείο, ακολουθούσαν τις νόρμες της εταιρίας, σεβόντουσαν την εργασία των άλλων και κατάφερναν να διεκπεραιώσουν επιτυχώς όλες τις καθημερινές τους επαγγελματικές υποχρεώσεις.

Διαβάστε επίσης

MediSign - Πρόγραμμα Ιατρείου - myDATA ready!

Πρόγραμμα Ιατρείου, ραντεβού, ηλεκτρονική τιμολόγηση, αποστολή στο myDATA με ένα click!

Αφήστε μια απάντηση