τι ειναι η απονευρωση | ποσες θερμιδες εχει ενα κιλο | τι ειναι η εκτακτες | ιντερφερόνη | www apisti.com | κρυωμα

Οι φυτικές ίνες δεν αυξάνουν τις γαστρεντερικές διαταραχές



Αν αποφεύγετε τα λαχανικά και τα φρούτα επειδή νομίζετε ότι σας προκαλούν γαστρεντερικές διαταραχές μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσετε, καθώς πρόσφατη έρευνα Αμερικανών επιστημόνων έδειξε ότι η δίαιτα που είναι πλούσια σε διαιτητικές (φυτικές) ίνες δεν προκαλεί ανεπιθύμητα αποτελέσματα όπως φούσκωμα ή πόνο στο στομάχι ή στο έντερο.

Η δίαιτα που είναι πλούσια σε διαιτητικές ίνες προτείνεται από πολλούς επιστήμονες καθώς πολλές μελέτες έχουν δείξει την προστατευτική της δράση έναντι των καρδιακών νοσημάτων και πολλών μορφών καρκίνου.

Το Αμερικανικό Ινστιτούτο για τον Καρκίνο των ΗΠΑ προτείνει μάλιστα την ημερήσια πρόσληψη 20-30 γραμμαρίων διαιτητικών ινών από πηγές όπως λαχανικά, φρούτα και αδρά επεξεργασμένα δημητριακά.

Επιπλέον έχει θέσει ανώτατο όριο πρόσληψης διαιτητικών ινών τα 35 γραμμάρια, λόγων των πιθανών γαστρεντερικών διαταραχών που μπορεί να προκαλέσει η μεγάλη πρόσληψη διαιτητικών ινών.

Επιστήμονες, από το πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, για να εξετάσουν αν ισχύει κάτι τέτοιο, μελέτησαν περίπου 1300 γυναίκες οι οποίες συμμετείχαν σε ένα πρόγραμμα, το οποίο μελετούσε την επίδραση των αλλαγών στις διατροφικές συνήθειες στη μείωση του κινδύνου ανάπτυξης καρκίνου του μαστού.

Οι γυναίκες που ακολούθησαν το πρόγραμμα με την υψηλή πρόσληψη διαιτητικών ινών (30 γραμμάρια ημερησίως) κατανάλωναν 5 μικρομερίδες λαχανικών, 3 φρούτων και χυμό λαχανικών ημερησίως.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι γυναίκες, οι οποίες για περισσότερο από ένα χρόνο ακολούθησαν δίαιτα πλούσια σε διαιτητικές ίνες και συχνά ξεπερνούσαν και τα ανώτατο όριο πρόσληψης (35γρ), δεν παρουσίασαν πιο συχνά συμπτώματα όπως φούσκωμα, στομαχόπονο ή διάρροια.

Από την άλλη μεριά, παρατηρήθηκε και λιγότερη δυσκοιλιότητα στις γυναίκες με μεγάλη ημερήσια πρόσληψη διαιτητικών ινών.

Οι επιστήμονες προτείνουν ότι οι υγιείς γυναίκες ηλικίας 18-70 ετών μπορούν να καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες φυτικών ινών χωρίς πρόβλημα.

Εγγραφή!
Για να λαμβάνετε κάθε μέρα όλα τα άρθρα του Care στο email σας, γραφτείτε στο NewsLetter του Care. Διαγραφή ανά πάσα στιγμή με ένα click.

Σχετικά άρθρα

/// ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα και οι αναγνώστες ενθαρρύνονται να σχολιάζουν τα άρθρα. Η ελεύθερη έκφραση και η διαφορετική άποψη είναι απολύτως σεβαστές στο Care, ωστόσο, θα πρέπει να γίνεται σεβαστή και η ελευθερία των άλλων. Δείτε τους όρους χρήσης.

 
/// ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Το Care αναπτύχθηκε με τεχνολογίες ανοιχτού λογισμικού. Περισσότερα εδώ.

Responsive web design
/// ΤΟ CARE ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ

Το Care διαθέτει responsive web design και είναι άμεσα συμβατό με τις περισσότερες φορητές συσκευές (smartphones, tablets), χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσετε κάποια mobile έκδοση.

Copyright 1997 - 2016 MediSign Ltd. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση άρθρου στο Internet με αναφορά (link) στο Care.
Άδεια Creative Commons Το Care.gr διατίθεται με την ακόλουθη άδεια Creative Commons. Ειδικοί όροι εδώ.