ΙΝΚΑ:Τα παράπονα για τα κέντρα αδυνατίσματος

Ολοι οι φορείς καταγραφής παραπόνων-καταγγελιών των καταναλωτών, εμφανίζουν τις επιχειρήσεις των κέντρων αδυνατίσματος, να πρωταγωνιστούν και να βρίσκονται στην κορυφή των καταγγελιών, καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Ανάπτυξης, μία στις πέντε καταγγελίες (20%) αφορούν στα κέντρα αδυνατίσματος. Τα στοιχεία αυτά προέρχονται από δελτίο τύπου που απέστειλε το Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝΚΑ) στο Care.

Τα παράπονα των καταναλωτών για τα κέντρα αδυνατίσματος εξακολουθούν να κατέχουν πρωταγωνιστική θέση στη γενική κατάταξη παραπόνων, σε σχέση με άλλους τομείς της αγοράς και της κοινωνίας.

Στο σχετικό δελτίο τύπου το ΙΝΚΑ επισημαίνονται τα κάτωθι:

Το ΙΝΚΑ και όλες οι οργανώσεις καταναλωτών, δεν αντιλαμβάνονται την αδυναμία του υπουργείου ανάπτυξης να επιβάλει τον νόμο και τους κανόνες υγιούς ανταγωνισμού και προστασίας του καταναλωτή, σε αυτόν τον τομέα, ο οποίος έχει εξελιχθεί στο όνειδος της αγοράς.

Οπως είναι γνωστό τα Κέντρα Αδυνατίσματος , πρωτοστατούν τα τελευταία χρόνια , στα παράπονα και στις καταγγελίες των καταναλωτών , όπως αυτά καταγράφονται από το Υπουργείο Ανάπτυξης , το ΙΝΚΑ και άλλες οργανώσεις καταναλωτών.

Μόνο στο ΙΝΚΑ έχουν καταγραφεί μέχρι σήμερα 26.839 παράπονα συνολικά, από τα οποία τα 8.271 κατεγράφησαν κατά το 2001, καταλαμβάνοντας την 3η θέση στον Πίνακα Παραπόνων με ποσοστό 6,81% επί του συνόλου των παραπόνων.

Οι επιχειρήσεις των κέντρων αδυνατίσματος υπέγραψαν τον Ιούλιο του 2000, έναν Κώδικα Δεοντολογίας – διατυπωμένο στα μέτρα τους- τον οποίον, όμως, ουδόλως τιμούν, κάτι που γίνεται πασιφανές από τον μεγάλο αριθμό των παραπόνων των καταναλωτών.

Αξίζει, επίσης, να επισημανθεί ότι, για πρώτη φορά ύστερα από πολλά χρόνια, τα παράπονα για τις τιμές και το κόστος ζωής υπερέβησαν τον αριθμό των παραπόνων για τα τρόφιμα και καταλαμβάνουν πλέον την πρώτη θέση.

Διαβάστε επίσης

MediSign - Πρόγραμμα Ιατρείου - myDATA ready!

Πρόγραμμα Ιατρείου, ραντεβού, ηλεκτρονική τιμολόγηση, αποστολή στο myDATA με ένα click!

Αφήστε μια απάντηση