προφυλακτικο για πρωτη φορα | κρεβατια εξοικονομηση χωρου | υπερμετρωπια συμπτωματα | περιθριτιδα

Διατηρήστε τα χαμένα κιλά τρώγοντας πρωινό



Η πρόσληψη πρωινού αποτελεί κοινό χαρακτηριστικό των ατόμων που έχουν χάσει περιττά κιλά και έχουν καταφέρει να μην τα ξαναπάρουν, σύμφωνα με έρευνα Αμερικανών επιστημόνων που δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό Obesity Research.

Επιστήμονες από τα πανεπιστήμια University of Colorado, University of Pittsburgh και Brown University συγκέντρωσαν στοιχεία από το πρόγραμμα National Weight Control Registry (NWCR), στο οποίο συμμετέχουν μόνο άτομα τα οποία έχουν καταφέρει να χάσουν τουλάχιστον 14 κιλά και έχουν διατηρήσει αυτή την απώλεια βάρους, το λιγότερο για ένα χρόνο.

Στο πρόγραμμα NWCR περιλαμβάνονται ήδη περίπου 3000 άτομα, τα οποία κατά μέσο όρο έχουν χάσει 32 κιλά και έχουν διατηρήσει την απώλεια βάρους για μία μέση περίοδο 6 ετών.

Τα μέχρι στιγμής στοιχεία που έχουν αναγνωριστεί ότι συμβάλλουν σε αυτή την επιτυχία είναι η διατροφή που βασίζεται σε χαμηλή πρόσληψη λιπιδίων και υψηλή πρόσληψη υδατανθράκων, παρακολούθηση της διαιτητικής πρόσληψης και του σωματικού βάρους και τακτική σωματική άσκηση.

Το νέο στοιχείο που προστίθεται στην επιτυχή διατήρηση των χαμένων κιλών είναι η κατανάλωση πρωινού. Στην ερώτηση του πόσο συχνά καταναλώνουν πρωινό το 80% των συμμετεχόντων απάντησε ότι καταναλώνει πρωινό σε καθημερινή βάση (7 φορές την εβδομάδα) ενώ μόνο ένα 4% απάντησε ότι δεν τρώει πρωινό. Το ποσοστό των ατόμων που κατανάλωνε πρωινό τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα έφτασε το 90%.

Δε σημειώθηκαν διαφορές στην ενεργειακή (θερμιδική) πρόσληψη μεταξύ των ατόμων που έτρωγαν πρωινό και των ατόμων που δεν έτρωγαν, κάτι που απενοχοποιεί το πρωινό για όσους το αποφεύγουν για να μειώνουν την ημερήσια θερμιδική πρόσληψη.

Οι επιστήμονες επισημαίνουν ότι το ποσοστό των ανθρώπων που δεν τρώει πρωινό παρουσιάζει συνεχή αύξηση τα τελευταία χρόνια, καθώς το 1965 το ποσοστό αυτό ήταν 14% και το 1991 έφτασε το 25%.

Το πρωινό έχει βρεθεί και από προηγούμενες μελέτες ότι συμβάλει και στην απώλεια βάρους. Ολοι μπορούν να τρώνε πρωινό είτε στο σπίτι είτε στη δουλειά, ακόμα και στο αυτοκίνητο, πηγαίνοντας στη δουλειά.

Εγγραφή!
Για να λαμβάνετε κάθε μέρα όλα τα άρθρα του Care στο email σας, γραφτείτε στο NewsLetter του Care. Διαγραφή ανά πάσα στιγμή με ένα click.

Σχετικά άρθρα

/// ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα και οι αναγνώστες ενθαρρύνονται να σχολιάζουν τα άρθρα. Η ελεύθερη έκφραση και η διαφορετική άποψη είναι απολύτως σεβαστές στο Care, ωστόσο, θα πρέπει να γίνεται σεβαστή και η ελευθερία των άλλων. Δείτε τους όρους χρήσης.

 
/// ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Το Care αναπτύχθηκε με τεχνολογίες ανοιχτού λογισμικού. Περισσότερα εδώ.

Responsive web design
/// ΤΟ CARE ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ

Το Care διαθέτει responsive web design και είναι άμεσα συμβατό με τις περισσότερες φορητές συσκευές (smartphones, tablets), χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσετε κάποια mobile έκδοση.

Copyright 1997 - 2016 MediSign Ltd. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση άρθρου στο Internet με αναφορά (link) στο Care.
Άδεια Creative Commons Το Care.gr διατίθεται με την ακόλουθη άδεια Creative Commons. Ειδικοί όροι εδώ.