μινισκο | σπιρομέτρηση τιμες | λοιμωξη του αναπνευστικου θεραπεια | στομαχι συμπτωματα

Θέμα πλήρους απαγόρευσης της παιδικής τηλεοπτικής διαφήμισης



Το θέμα της πλήρους απαγόρευσης της παιδικής τηλεοπτικής διαφήμισης και το κατά πόσο προτίθεται η Επιτροπή να ενισχύσει τους κανόνες που διέπουν την προστασία των παιδιών από τις τηλεοπτικές διαφημίσεις και να υποστηρίξει τη θέση της Σουηδικής Προεδρίας για την πλήρη απαγόρευσή τους, έθεσε ο Ελληνας ευρωβουλευτής κ. Μιχάλης Παπαγιαννάκης, με σχετική ερώτηση προς την Επίτροπο Παιδείας και Πολιτισμού κ.. Ρέντινγκ.

Η κ. Β. Ρέντινγκ στην απάντησή της τάχθηκε κατά της πλήρους απαγόρευσης της παιδικής τηλεοπτικής διαφήμισης, ερχόμενη σε πλήρη αντίθεση με την τοποθέτηση που είχε κάνει η Σουηδία επί προεδρίας της, η οποία ήδη εφαρμόζει την πλήρη απαγόρευση στην επικράτειά της.

Η κ. Επίτροπος υποστήριξε ότι η ίδια δεν πιστεύει πως η ολοσχερής απαγόρευση ορισμένων μορφών παιδικής διαφήμισης θα είναι αποτελεσματική εάν δεν μπορεί να αποδειχθεί ότι κάτι τέτοιο είναι αναγκαίο για να επιτευχθεί ο στόχος του έννομου γενικού συμφέροντος.

Δήλωσε μάλιστα ότι ζήτησε από τη Σουηδία να μην επιμείνει στην ολοσχερή απαγόρευσή της διαφήμισης, καθότι μια τέτοια ρύθμιση βρίσκει αντίθετη την πλειοψηφία των κρατών - μελών.

Η Επίτροπος ζήτησε από την Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου να την υποστηρίξει στο αίτημα της Επιτροπής για διάθεση μεγαλύτερων κονδυλίων από τον κοινοτικό προϋπολογισμό για την παραγωγή ποιοτικών παιδικών προγραμμάτων, ενόψει μάλιστα της επέκτασης της ψηφιακής τηλεόρασης.

Μίλησε επίσης για παιδικές ταινίες που θα στέλνουν θετικά μηνύματα και που θα περιέχουν ένα κομμάτι από την παιδική ψυχή και ένα κομμάτι από εκπαιδευτικά στοιχεία.

Η κ. Ρέντινγκ εξήγησε ότι παρά τις καθυστερήσεις που έχουν παρατηρηθεί έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία αναθεώρησης της οδηγίας "Τηλεόραση χωρίς σύνορα" η οποία, θα πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα στο 2002.

Εχει ήδη αναθέσει την εκπόνηση τριών μελετών για τις επιπτώσεις των τηλεοπτικών διαφημίσεων και των τηλεαγορών στους ανήλικους καθώς και για την ανάπτυξη νέων διαφημιστικών τεχνικών.

Υπογράμμισε τέλος ότι η οδηγία "Τηλεόραση χωρίς σύνορα" παρέχει ένα ευέλικτο πλαίσιο εντός του οποίου τα κράτη - μέλη νομοθετούν σύμφωνα με την κουλτούρα, τις παραδόσεις τους αλλά και τις διαφορετικές αντιλήψεις που έχουν για διάφορα θέματα, όπως για παράδειγμα τον καθορισμό των ορίων ηλικίας ή τις διατάξεις για τη διαφήμιση των ποτών.

Εγγραφή!
Για να λαμβάνετε κάθε μέρα όλα τα άρθρα του Care στο email σας, γραφτείτε στο NewsLetter του Care. Διαγραφή ανά πάσα στιγμή με ένα click.

Σχετικά άρθρα

/// ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα και οι αναγνώστες ενθαρρύνονται να σχολιάζουν τα άρθρα. Η ελεύθερη έκφραση και η διαφορετική άποψη είναι απολύτως σεβαστές στο Care, ωστόσο, θα πρέπει να γίνεται σεβαστή και η ελευθερία των άλλων. Δείτε τους όρους χρήσης.

 
/// ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Το Care αναπτύχθηκε με τεχνολογίες ανοιχτού λογισμικού. Περισσότερα εδώ.

Responsive web design
/// ΤΟ CARE ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ

Το Care διαθέτει responsive web design και είναι άμεσα συμβατό με τις περισσότερες φορητές συσκευές (smartphones, tablets), χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσετε κάποια mobile έκδοση.

Copyright 1997 - 2016 MediSign Ltd. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση άρθρου στο Internet με αναφορά (link) στο Care.
Άδεια Creative Commons Το Care.gr διατίθεται με την ακόλουθη άδεια Creative Commons. Ειδικοί όροι εδώ.