φυσιολογικες τιμες σακχαρου σε γατα | αιμοραγια οισοφαγου | ιερο οστο πονος | χοληστερινη συμπτωματα

Ολη η αλήθεια για τις αντιρυτιδικές κρέμες



Το γήρας, και τα σημάδια που αφήνει στο πρόσωπο το πέρασμα του χρόνου αποτελεί ίσως έναν από τους μεγαλύτερους 'φόβους' των γυναικών, αλλά και πολλών ανδρών. Αυτός είναι και ο λόγος που η βιομηχανία της κοσμετολογίας σημειώνει ολοένα και μεγαλύτερα κέρδη είτε από την πώληση καλλυντικών είτε από την παροχή υπηρεσιών αισθητικής. Οι διαφημίσεις καλλυντικών και αντι-ρυτιδικών προϊόντων γεμίζουν τις σελίδες των περιοδικών δίνοντας ελπίδες για επανάκτηση της χαμένης λάμψης και απαλότητας αλλά και για απόκτηση σφιχτού και νεανικού δέρματος, απαλύνοντας ή ακόμα και εξαφανίζοντας τα σημάδια του χρόνου. Πόση δόση αλήθειας έχουν όμως αυτές οι υποσχέσεις; Πρόσφατα δημοσιεύματα για απαγόρευση διαφημίσεων αντι-ρυτιδικών προϊόντων στη Μεγάλη Βρετανία, αναφέρουν ότι χρησιμοποιούνται ισχυρισμοί οι οποίοι περιέχουν ανακρίβειες, παραλείψεις αλλά και υπερβολές που μπορούν να παραπλανήσουν το καταναλωτικό κοινό.

Πιο συγκεκριμένα, η Βρετανική υπηρεσία για τον έλεγχο των διαφημίσεων, Advertising Standards Authority (ASA), ανακοίνωσε στην εταιρία Christian Dior, να τη συμβουλευτεί προτού προχωρήσει στη νέα διαφημιστική καμπάνια του προϊόντος NoAge Serum, καθώς η τελευταία διαφήμιση του προϊόντος αυτού, παρουσίαζε ιδιότητες του προϊόντος που δεν αποδεικνύονται με τα αποτελέσματα των ερευνών που παρουσίασε η εταιρία.

Οι ισχυρισμοί λοιπόν, για τέλεια άμυνα των κυττάρων αλλά και για διατήρηση του νεανικού δέρματος, παραβίασαν τους κανόνες της Βρετανικής υπηρεσίας καθώς οι διαφημίσεις που αφορούν καλλυντικά πρέπει να είναι ειλικρινείς, αξιόπιστες, νόμιμες και ανυπόληπτες.

Αντίστοιχο περιστατικό είχε συμβεί και τον περασμένο μήνα με το προϊόν της εταιρίας Chanel Precision Age Delay, στη διαφήμιση του οποίου υποστηριζόταν ότι αναζωογονεί το δέρμα. Η ASA είχε δηλώσει και πάλι ότι δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία να υποστηρίξουν αυτόν τον ισχυρισμό.

Τον τελευταίο καιρό υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για το αν οι ισχυρισμοί των ακριβών αντι-ρυτιδικών προϊόντων είναι ακριβείς και ειλικρινείς.

Εχουν επίσης εκφραστεί και ανησυχίες σχετικά με άλλα αντι-ρυτιδικά προϊόντα, που περιέχουν τα οξέα φρούτων (ΑΗΑs), καθώς υπάρχουν μελέτες που έχουν δείξει ότι όχι μόνο δεν έχουν τέτοιες ιδιότητες αλλά μπορεί και να επιταχύνουν τη γήρανση του δέρματος, καθώς αφαιρούν εξωτερικές στοιβάδες του δέρματος και το κάνουν πιο ευαίσθητο στην υπεριώδη ακτινοβολία του ήλιου.

Εγγραφή!
Για να λαμβάνετε κάθε μέρα όλα τα άρθρα του Care στο email σας, γραφτείτε στο NewsLetter του Care. Διαγραφή ανά πάσα στιγμή με ένα click.

/// ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα και οι αναγνώστες ενθαρρύνονται να σχολιάζουν τα άρθρα. Η ελεύθερη έκφραση και η διαφορετική άποψη είναι απολύτως σεβαστές στο Care, ωστόσο, θα πρέπει να γίνεται σεβαστή και η ελευθερία των άλλων. Δείτε τους όρους χρήσης.

 
/// ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Το Care αναπτύχθηκε με τεχνολογίες ανοιχτού λογισμικού. Περισσότερα εδώ.

Responsive web design
/// ΤΟ CARE ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ

Το Care διαθέτει responsive web design και είναι άμεσα συμβατό με τις περισσότερες φορητές συσκευές (smartphones, tablets), χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσετε κάποια mobile έκδοση.

Copyright 1997 - 2016 MediSign Ltd. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση άρθρου στο Internet με αναφορά (link) στο Care.
Άδεια Creative Commons Το Care.gr διατίθεται με την ακόλουθη άδεια Creative Commons. Ειδικοί όροι εδώ.