κιστι | κακωση μηνισκου | ταχυτητα καθιζησης ερυθρων | πλευριτιδα συμπτωματα | kurkuma idiotite | ανατομια κρανιου

Καύσωνας είναι... θα περάσει


Για μία ακόμα φορά φέτος το καλοκαίρι μας επισκέπτεται ο καύσωνας, ήπιος μεν αλλά εξίσου ενοχλητικός. Ο υδράργυρος θα φτάσει σε κάποιες περιοχές ακόμα και τους 40 βαθμούς και κατά τις μεσημεριανές ώρες η ζέστη θα είναι ιδιαίτερα έντονη, ιδίως στις πόλεις.

Οσοι έχουν ήδη ξεκινήσει τις διακοπές τους μάλλον δεν θα πρέπει να ανησυχήσουν, αφού η δροσιά της θάλασσας θα κρατά τη θερμοκρασία σε πιο λογικά επίπεδα, αν και θα πρέπει να λάβουν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας από τον ήλιο, ιδίως αν έχουν παιδιά.

Για όλους εμάς τους υπόλοιπους που θα πρέπει να περάσουμε τον καύσωνα στην πόλη, παραθέτουμε μερικές χρήσιμες συμβουλές, για την καλύτερη αντιμετώπιση των υψηλών θερμοκρασιών.

  • Η κατανάλωση άφθονου νερού και υγρών είναι απαραίτητη, ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Τα ανθρακούχα αναψυκτικά πρέπει να αποφεύγονται. Μην περιμένετε να διψάσετε για να πιείτε νερό. Μάλιστα όσο πιο πολύ ιδρώνουμε τόσο πιο αυξημένη είναι η ανάγκη για πρόσληψη νερού.
  • Πολύ προσεκτικά πρέπει να είναι τα άτομα τρίτης ηλικίας και κυρίως όσοι υποφέρουν από αναπνευστικά προβλήματα ή ακολουθούν κάποια φαρμακευτική αγωγή. Μεγάλη προσοχή πρέπει να δίνεται επίσης και στα παιδιά και τα βρέφη.
  • Προτιμήστε κλιματιζόμενους χώρους, εφόσν είναι διαθέσιμοι, ειδικά για ηλικιωμένους και βρέφη.
  • Πρέπει να αποφεύγουμε το βάδισμα στον ήλιο, χωρίς καπέλο και γυαλιά. Οσον αφορά τις μετακινήσεις μας και ιδιαίτερα κατά τις μεσημβρινές ώρες, αυτές θα πρέπει να περιορίζονται στο ελάχιστο.
  • Τα ρούχα που πρέπει να φοράμε πρέπει να είναι ανοιχτόχρωμα και ελαφριά. Πρέπει να προτιμάμε ρούχα από υφάσματα δροσερά που επιτρέπουν τη διέλευση του αέρα, όπως τα βαμβακερά και τα λινά, ενώ τα συνθετικά και τα πολυεστερικά υφάσματα θα πρέπει να αποφεύγονται. Τα τελευταία εκτός από το ότι προκαλούν εφίδρωση δεν επιτρέπουν και την εξάτμιση του ιδρώτα.
  • Τα οινοπνευματώδη ποτά είναι καλό να μην καταναλώνονται γιατί αυξάνουν τη θερμοκρασία του σώματος και προκαλούν και μεγαλύτερη αφυδάτωση. Σε αυτά περιλαμβάνονται και τα ποτά που συνδυάζουν το αλκοόλ με χυμό, αναψυκτικό ή κάποιο energy drink, που ενώ δίνουν την ψευδαίσθηση ότι ξεδιψάνε, κάνουν ακριβώς το αντίθετο.
  • Η διατροφή θα πρέπει να βασίζεται σε μικρά και ελαφρά γεύματα τα οποία θα έχουν περιορισμένη περιεκτικότητα σε λίπος και καρυκεύματα, ενώ το αλάτι ενδείκνυται.
  • Οι σαλάτες από λαχανικά εποχής ωμά ή βρασμένα, μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύ καλό γεύμα, ενώ τα φρούτα προσφέρουν πάντα μία δροσιστική λύση με λίγες θερμίδες.
Εγγραφή!
Για να λαμβάνετε κάθε μέρα όλα τα άρθρα του Care στο email σας, γραφτείτε στο NewsLetter του Care. Διαγραφή ανά πάσα στιγμή με ένα click.

Σχετικά άρθρα

/// ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα και οι αναγνώστες ενθαρρύνονται να σχολιάζουν τα άρθρα. Η ελεύθερη έκφραση και η διαφορετική άποψη είναι απολύτως σεβαστές στο Care, ωστόσο, θα πρέπει να γίνεται σεβαστή και η ελευθερία των άλλων. Δείτε τους όρους χρήσης.

 
/// ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Το Care αναπτύχθηκε με τεχνολογίες ανοιχτού λογισμικού. Περισσότερα εδώ.

Responsive web design
/// ΤΟ CARE ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ

Το Care διαθέτει responsive web design και είναι άμεσα συμβατό με τις περισσότερες φορητές συσκευές (smartphones, tablets), χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσετε κάποια mobile έκδοση.

Copyright 1997 - 2016 MediSign Ltd. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση άρθρου στο Internet με αναφορά (link) στο Care.
Άδεια Creative Commons Το Care.gr διατίθεται με την ακόλουθη άδεια Creative Commons. Ειδικοί όροι εδώ.