πεδικεσ αροστιεσ | στο εξωμητριο εχεις πονους | aideio | γαστροραγεια | λεμφωμα στομαχου | ανατομια σωματος

Κοιμηθείτε χωρίς ενοχές το μεσημέρι



Είναι γνωστό ότι οι Ελληνες ζούμε περισσότερο. Η μακροβιότητά μας έχει προκαλέσει το παγκόσμιο ενδιαφέρον. Η λεγόμενη "μεσογειακή διατροφή", δηλαδή η χρησιμοποίηση ελαιόλαδου, οι δίαιτες που στηρίζονται στα αγνά υλικά και τις πλούσιες φυτικές ίνες, τα πολλά θαλασσινά, όπως επίσης και η έμφυτη αισιοδοξία μας, είναι μερικοί από τους παράγοντες, στους οποίους έχει αποδοθεί η μακροζωία μας. Είναι όμως αυτά τα μοναδικά αίτια; Σύμφωνα με το Γερμανό καθηγητή Peter Axt, το κλειδί της καλής ζωής, έως τα βαθιά γεράματα είναι ένας καλός, μεσημεριανός υπνάκος. Ο καθηγητής ισχυρίζεται στο βιβλίο του "On the Joy of Laziness", ότι η χαλαρότητα είναι καλύτερη από το να τρέξει ένας άνθρωπος μαραθώνιο και ο μεσημεριανός υπνάκος είναι προτιμότερος από μια παρτίδα τένις ή σκουώς και ότι αυτή η στάση ζωής, μπορεί να είναι το κλειδί για μια όμορφη ζωή, μέχρι τα βαθιά γεράματα.

Ο καθηγητής αναφέρει στο βιβλίο του, ότι η επίμονη και κοπιαστική γυμναστική, ειδικά στις μέσες και μεγάλες ηλικίες, καταπονούν τον οργανισμό, με τον ίδιο τρόπο, που τον καταπονεί μια έντονη επαγγελματικά ημέρα.

Η βιαστική πρωινή έγερση σε γεμίζει με άγχος για όλη την υπόλοιπη ημέρα. Αντίθετα, επισημαίνει ο κ. Axt, η διακοπή οποιασδήποτε ενασχόλησης για λίγη ώρα, ο μεσημεριανός υπνάκος ή απλά η παραμονή σε αδράνεια, αποτελεί το καλύτερο αντίδοτο του επαγγελματικού στρες.

Ειδικά, οι μεσήλικες θα πρέπει να είναι επιφυλακτικοί στο πώς θα χρησιμοποιήσουν την ενέργειά τους. Σύμφωνα με τον καθηγητή, οι άνθρωποι που κάνουν εξαντλητική γυμναστική μετά τα 50 τους, χρησιμοποιούν την ενέργειά τους για λάθος σκοπούς, με αποτέλεσμα να εξαντλούνται και να παρουσιάζουν συχνότερα απώλεια μνήμης και άνοια.

Ωστόσο, όπως ισχυρίζεται, η μέτρια, χαλαρή άσκηση, είναι ευεργετική και βελτιώνει και τη διάθεση και την εικόνα που έχει ο άνθρωπος για τον εαυτό του. Απλά, ο κάθε άνθρωπος, θα πρέπει να επιλέξει το είδος γυμναστικής που του ταιριάζει και να την εκτελεί, χωρίς να πιέζεται.

Η μέχρι σήμερα καθιερωμένη οδηγία ήταν ότι ο μέσος άνθρωπος θα πρέπει να γυμνάζεται χαλαρά, τρεις φορές την εβδομάδα, για 20 περίπου λεπτά, τη φορά. Ωστόσο, αυτός ο κανόνας μπορεί να παρακαμφθεί, εάν η εργασία συνοδεύεται από έντονη σωματική φόρτιση.

Εγγραφή!
Για να λαμβάνετε κάθε μέρα όλα τα άρθρα του Care στο email σας, γραφτείτε στο NewsLetter του Care. Διαγραφή ανά πάσα στιγμή με ένα click.

/// ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα και οι αναγνώστες ενθαρρύνονται να σχολιάζουν τα άρθρα. Η ελεύθερη έκφραση και η διαφορετική άποψη είναι απολύτως σεβαστές στο Care, ωστόσο, θα πρέπει να γίνεται σεβαστή και η ελευθερία των άλλων. Δείτε τους όρους χρήσης.

 
/// ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Το Care αναπτύχθηκε με τεχνολογίες ανοιχτού λογισμικού. Περισσότερα εδώ.

Responsive web design
/// ΤΟ CARE ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ

Το Care διαθέτει responsive web design και είναι άμεσα συμβατό με τις περισσότερες φορητές συσκευές (smartphones, tablets), χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσετε κάποια mobile έκδοση.

Copyright 1997 - 2016 MediSign Ltd. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση άρθρου στο Internet με αναφορά (link) στο Care.
Άδεια Creative Commons Το Care.gr διατίθεται με την ακόλουθη άδεια Creative Commons. Ειδικοί όροι εδώ.