Φυτικο πηληνγκ νεοντερμα | τι σημαινει απονευρωση | σύνδρομο sjogren | ασπρη βλεννα στα κοπρανα

Γυμναστική με λάστιχα αντιστάσεων


Σύντομη περιγραφή - ορισμός

Αυτό το είδος γύμνασης εφαρμόζεται ευρύτατα στα γυμναστήρια, ως μέσο βελτίωσης της μυϊκής αντοχής και σύσφιξης προβληματικών περιοχών του σώματος, αλλά και στους αθλητικούς συλλόγους, όπου μιμούνται τις κινήσεις του αγωνίσματος, χρησιμοποιώντας λάστιχα για να δυναμώσουν τους μυς που συμμετέχουν στην κίνηση.

Πως χρησιμοποιούνται

Τα λάστιχα χρησιμοποιούνται κυρίως σε προπονήσεις μέσης έντασης και σπάνια σε προπονήσεις χαμηλής ή υψηλής έντασης. Η αυξοτασική ένταση είναι το κύριο πλεονέκτημα της άσκησης με λάστιχα. Οσο δηλαδή περισσότερο τεντώνουμε ένα λάστιχο, τόσο αυξάνει η αντίσταση και άρα η δύναμη που πρέπει να εφαρμόσουμε για να συνεχίσουμε. Η διαφορά από τη χρησιμοποίηση αλτήρων, είναι ότι η αντίσταση που δημιουργούν ελαττώνεται καθώς ο μυς πλησιάζει προς την πλήρη συστολή του, ενώ αντίθετα με τα λάστιχα η ένταση αυξάνεται όσο πλησιάζουμε προς την πλήρη συστολή. Επειδή όμως οι μυς είναι πιο ευάλωτοι στους τραυματισμούς όταν βρίσκονται σε πλήρη σύσπαση, καλό είναι να χρησιμοποιούνται μαλακά λάστιχα, ώστε η αντίσταση που προβάλλεται σε αυτό το σημείο να μην είναι ιδιαίτερα αυξημένη.

Αντενδείξεις

Η άσκηση με λάστιχα αντιστάσεων δεν συνίσταται σε άτομα που παρουσιάζουν παραμορφώσεις της σπονδυλικής στήλης ( κύφωση, λόρδωση, σκολίωση ). Σε περιπτώσεις οσφυαλγίας, ισχιαλγίας, τενοντίτιδας, μυϊκών φλεγμονών και όταν διαπιστώνονται μυϊκή αδυναμία, συνδεσμικά προβλήματα και ευαίσθητες αρθρώσεις. Τέλος αντενδείκνυται για όσους έχουν καρδιαγγειακά προβλήματα ή πάσχουν από αυχενικό σύνδρομο.

Χρήσιμες συμβουλές.

1. Η προπόνηση με λάστιχα δεν πρέπει να διαρκεί πάνω από 15 έως 20 λεπτά και η συχνότητά της δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις δύο φορές την εβδομάδα.
2. Οι επαναλήψεις πρέπει να είναι αρκετές ( πάνω από 15 ), να γίνονται με μέτρια ταχύτητα και τα λάστιχα να είναι μαλακά.
3. Η εναλλαγές από μαλακά σε πιο σκληρά λάστιχα, πρέπει να αποφεύγονται.
4. Η εξάσκηση με λάστιχα είναι πολύ αποτελεσματική μέσα στο νερό.

Εγγραφή!
Για να λαμβάνετε κάθε μέρα όλα τα άρθρα του Care στο email σας, γραφτείτε στο NewsLetter του Care. Διαγραφή ανά πάσα στιγμή με ένα click.

Σχετικά άρθρα

/// ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα και οι αναγνώστες ενθαρρύνονται να σχολιάζουν τα άρθρα. Η ελεύθερη έκφραση και η διαφορετική άποψη είναι απολύτως σεβαστές στο Care, ωστόσο, θα πρέπει να γίνεται σεβαστή και η ελευθερία των άλλων. Δείτε τους όρους χρήσης.

 
/// ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Το Care αναπτύχθηκε με τεχνολογίες ανοιχτού λογισμικού. Περισσότερα εδώ.

Responsive web design
/// ΤΟ CARE ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ

Το Care διαθέτει responsive web design και είναι άμεσα συμβατό με τις περισσότερες φορητές συσκευές (smartphones, tablets), χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσετε κάποια mobile έκδοση.

Copyright 1997 - 2016 MediSign Ltd. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση άρθρου στο Internet με αναφορά (link) στο Care.
Άδεια Creative Commons Το Care.gr διατίθεται με την ακόλουθη άδεια Creative Commons. Ειδικοί όροι εδώ.