αντενδειξεις χρωμματοθεραπειας | upremκολυριο | ru-486 | καισαρικη λοχεια διαρκεια | ΗΠΑΤΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ

Οδηγίες για καλό ύπνο - 2ο μέρος


Τέταρτος κανόνας

Μασσάζ με χλιαρό σουσαμέλαιο (είτε γενικά σε όλο το σώμα, είτε έστω μόνο στους κροτάφους και τις πατούσες) θα χαλαρώσει όλες τις υπερεντάσεις. Το αιθέριο έλαιο της λεβάντας και του γερανιού, θα βοηθήσουν επίσης, και μπορεί να προσθέσει κάποιος λίγες σταγόνες από το καθένα στο σουσαμέλαιο που θα χρησιμοποιήσει. Για να αποφευχθούν κάποιοι λιπαροί λεκέδες, μετά από το μασσάζ στους κροτάφους μπορεί να μπεί μία βαμβακερή πετσέτα στο μαξιλάρι, και επίσης αφού το λάδι από το μασσάζ στις πατούσες απορροφηθεί, μπορεί κανείς να φορέσει καθαρές βαμβακερές κάλτσες και να κοιμηθεί.

Το μασσάζ, όπως όλοι αναγνωρίζουν, έχει καταπληκτικές ηρεμιστικές ιδιότητες και μαλακώνει την υπερένταση του Vata στον οργανισμό.

Πέμπτος κανόνας

Βοηθά επίσης στη διαδικασία του ύπνου το να προσεχτεί το όλο περιβάλλον στην κρεβατοκάμαρα: να υπάρχουν δηλαδή καθαρά σεντόνια στο κρεβάτι, μαλακός φωτισμός στον χώρο (γαλάζιας ή πράσινης απόχρωσης εάν είναι δυνατόν), απαλή μουσική η οποία όμως θα σταματήσει αρκετή ώρα πρίν τον ύπνο, και τέλος κάποιο βιβλίο με πνευματικό περιεχόμενο που θα χαλαρώσει και θα ξεκουράσει ψυχικά τον άνθρωπο (οπωσδήποτε όχι μυθιστορήματα, περιοδικά κλπ).

Η ατμόσφαιρα θα πρέπει να είναι ήσυχη και χαλαρή και διάφορες δραστηριότητες που απαιτούν υπερένταση καλό είναι να αποφεύγονται στον χώρο αυτό (εκτός ίσως από την ερωτική επαφή του ζευγαριού). Δραστηριότητες όπως γυμναστική, εργασία, μελέτη, ακρόαση μουσικής, τηλεόραση, κλπ, καλό είναι να γίνονται σε άλλο χώρο του σπιτιού και η κρεβατοκάμαρα να παραμένει ένας ιερός χώρος αφιερωμένος στον ύπνο και τη χαλάρωση των ατόμων.

Πολλοί αναγνωρίζουν αυτή την τεράστια διαφορά όταν ζήσουν για λίγο χρόνο σε ένα μικρό σπίτι (πιθανώς στο εξοχικό τους), όπου υπάρχει ένας ενιαίος χώρος που χρησιμοποιείται και για καθιστικό, και για κουζίνα και για τραπεζαρία, αλλά και για τον βραδυνό ύπνο στον καναπέ που γίνεται κρεββάτι. Οι ποιότητες που επικρατούν μέσα στην ημέρα (κίνηση, φασαρία, κλπ), αφήνουν κάποια κατάλοιπα στην ατμόσφαιρα και το βράδυ είναι δύσκολο να χαλαρώσει κανείς.

Εξυπακούεται ότι δεν θα υπάρχει τηλεόραση στο υπνοδωμάτιο η οποία ενοχλεί βαθιά την όλη διαδικασία του ύπνου. Το περίεργο είναι ότι πολύς κόσμος νομίζει ότι κοιμάται πιό εύκολα βλέποντας τηλεόραση, και μάλιστα λέει ότι "η τηλεόραση με νανουρίζει". Η πραγματικότητα όμως είναι ότι ο εγκέφαλος "παίρνει" μαζί του τις τελευταίες σκηνές που βλέπει (από το μεταμεσονύκτιο θρίλλερ, από την πολεμική ταινία, από το talk show όπου όλοι τσακώνονται, κλπ) και ο ύπνος που θα έρθει θα είναι ταραγμένος, με άσχημα όνειρα και η διάθεση το επόμενο πρωί σίγουρα άσχημη.

Είναι επίσης σημαντικό να γνωρίζετε το ότι λίγα λεπτά πρίν να έρθει ο ύπνος, οι "ψυχολογικές άμυνες" του ανθρώπου χαλαρώνουν και οι "προστατευτικές ασπίδες" πέφτουν και έτσι οι τελευταίες εντυπώσεις λίγο πρίν κοιμηθείτε επιδρούν βαθιά στο υποσυνείδητο και επηρεάζουν αρνητικά την όλη υγεία σας μέσα στην καθημερινότητα.

Έκτος κανόνας

Η ώρα του ύπνου θα πρέπει να φροντίσουμε να είναι μέχρι τις 10 έως 11 το βράδυ (εκτός από κάποιες έκτακτες φορές) και το κυριότερο να είναι σχετικά σταθερή από ημέρα σε ημέρα. Ο οργανισμός με τον τρόπο αυτό θα "γνωρίζει" ότι μετά τις 10 το βράδυ θα πρέπει να προετοιμάζεται σιγά σιγα για τον ύπνο και με τον τρόπο αυτό, όλες οι σωματικές λειτουργίες θα αρχίσουν να επιβραδύνονται, να χαλαρώνουν και να συντονίζονται με τους ρυθμούς της νύχτας.

Εδώ φαίνεται καθαρά ότι το τέλος της κύριας υδάτινης περιόδου μέσα στην ημέρα είναι στις 10:00 το βράδυ. Όλοι οι άνθρωποι, όλα τα πλάσματα της φύσης, μετά τις 06:00 το απόγευμα αρχίζουν να ησυχάζουν και όλη η πλάση ηρεμεί από τις δραστηριότητες της ημέρας και ετοιμάζεται για τη νυχτερινή ανάπαυση. Στις δέκα το βράδυ υπάρχει ένα μεταίχμιο που οδηγεί στη σταδιακή μείωση της υδάτινης ενέργειας και στην αύξηση της πύρινης. Εάν κάποιος κοιμηθεί περίπου εκείνη την ώρα, τότε παραμένει κάτω από την ήρεμη επίδραση της Υδάτινης Ενέργειας και ο ύπνος που θα έρθει θα είναι ήρεμος και πλήρης, αναζωογονώντας όλο τον οργανισμό. Το πρόβλημα αρχίζει να εμφανίζεται όταν η ώρα περάσει και εισέλθει κανείς στην πύρινη περίοδο (10 μ.μ. με 2 π.μ.), η οποία λόγω του Pitta που κυριαρχεί, θα "ξυπνήσει" και πάλι τον οργανισμό και θα νιώσει κανείς ξανά μία σχετική διαύγεια και εξάπαντος όχι τη νύστα που ένιωθε προηγουμένως.

Εγγραφή!
Για να λαμβάνετε κάθε μέρα όλα τα άρθρα του Care στο email σας, γραφτείτε στο NewsLetter του Care. Διαγραφή ανά πάσα στιγμή με ένα click.

Σχετικά άρθρα

/// ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα και οι αναγνώστες ενθαρρύνονται να σχολιάζουν τα άρθρα. Η ελεύθερη έκφραση και η διαφορετική άποψη είναι απολύτως σεβαστές στο Care, ωστόσο, θα πρέπει να γίνεται σεβαστή και η ελευθερία των άλλων. Δείτε τους όρους χρήσης.

 
/// ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Το Care αναπτύχθηκε με τεχνολογίες ανοιχτού λογισμικού. Περισσότερα εδώ.

Responsive web design
/// ΤΟ CARE ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ

Το Care διαθέτει responsive web design και είναι άμεσα συμβατό με τις περισσότερες φορητές συσκευές (smartphones, tablets), χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσετε κάποια mobile έκδοση.

Copyright 1997 - 2016 MediSign Ltd. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση άρθρου στο Internet με αναφορά (link) στο Care.
Άδεια Creative Commons Το Care.gr διατίθεται με την ακόλουθη άδεια Creative Commons. Ειδικοί όροι εδώ.